ar
Feedback
ׁ֪海

ׁ֪海

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
152
المشتركون
-124 ساعات
-67 أيام
-2130 أيام
أرشيف المشاركات
اگر انقد خدا و حرفه ایی هست ارتتون که راجب ارت بقیه نظر میدین چرا معروف نیستید

sticker.webp0.10 KB

هیس جیکت درنیاد مونوپولیتم ai هستش

نه الان پول مونوپولی میارم

sticker.webp0.23 KB

نه پولات ai هستش

اگه کشیدی بهت ۵۰۰ تومن میدم زود باش Be a good boy

بکش

زود باش دیگه

ارت میزنی میگه ai تایم لپس میدی نه ببین این اژدها فرق میکنه با ادم ai ارت ارته بشین همین اژدها رو بکش ببینم بلدی زود باش ارتیست هنرمند خیلی بلد حرفه ایی و گاد و استاد

sticker.webp0.22 KB

نپرسید اونموقع چرا ایران جهان سومیه

نه خب میدونی اینا فکر میکنن خودشون ادمن بقیه رباتن

من از نظر روحی اونقدر قوی نیستم که اونارو بخونم و به خودم نگیرم ولی کلماتی مثل بی احترامی نکرد که بهم میگید خیلی میتونه ازار دهنده تر باشه اگر یه روز همچین چیزی سر خودتون هم بیاد چی میشه؟ چه حسی پیدا ممیکنی جدی؟ امیدوارم این اتفاق نیوفته و بعد از گذاشتن تایم لپس اون نقاشی احتمالا خداحافظی کنم و بعدش میتونید شاهنامه هایی که کاملا مستقیم راجع من و ارت هام توی چنل هاتون اپلود کردید رو هم حذف کنید

The reason:

اونوقت میگن چرا از کامیونیتی رفتی

من واقعا نمیدونم چجوری رفتار کردم.. جز اینکه وارد کامیونیتی شدم و نقاشی گذاشتم و خب بی احترامی از زبان شما چی میتونه باشه کلمات زشت؟ اگر بخوایید یه طومار نه حد اقل سی تا طومار و شاهنامه از فحش ننه ازشون توی ناشناسم دارم که تهش هم خیلی ناز برام مینویسن خودتو بکش یا به فکر قتل خودت باش بی احترامی چیه؟ میتونه این باشه که از یه ادم رندوم یه چنل بزنی که فقط بشینی برینی به ارت هاش اینکه ناشناس های توهین وارو چون میدونی طرف ناراحت میشه داخلش بزاری هزار تا انگ مختلف بهش بزنی بشینی هر حرفی که میزنه رو مسخره کنی به نظر من بی احترامی اینه بعدم من واقعا نمیدونم چند بار توضیح بدم که برنامه کرش کرد و من حذف و نصبش کردم و چنل زدن من یهویی شد دوستم گفت چنل بزن منم زدم و ارت گذاشتم یهویی ۲۰۰ نفر وارد چنلم شدن با کلی ذوق جیغو هوار میکردم که یهو خب.. اگر میدونستم وجودم توی این کامیونیتی انقدر ازار دهندست که هر روز که تلگرام رو باز کنم با ۴۰ تا پیام خار مادر و تهدید های بیخود از ناشناسم رو به رو بشم هیچوقت چنل نمیزدم تا ابد فقط ارت هام رو به دوستان نشون میدادم

sticker.webp0.22 KB