ch
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

前往频道在 Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

显示更多
未指定国家未指定类别
1 117
订阅者
-1024 小时
-457
-9430
帖子存档
لینک انون تو بیو برای از این به بعد قرار گرفت اگه حرفی سوالی داشتین اونجا میتونین بگین)

قلبم رفت برا این آرت)))
+1
قلبم رفت برا این آرت)))

شی‌شی داره غذاهارو معرفی میکنه به ژاژائو که میرسه میگه : و اینم دسر)))))
بخور دسرتو نوش جونت)))) از دست شی‌شی دیگه دارم به دیار باقی میشتافم

ردنوت SKYNFUTURE)))

تو سریال لیویی بود و تو ریل چانگشی)))

برای اولین بار چه خلوته😃 شتر تو کویر فندوم پر نمیزنه

Repost from N/a
sticker.webp0.27 KB

Repost from N/a
𝖿𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅 🪽 in ur heart !! pahn pathitta #𝟢𝟥

Repost from N/a
After a very long wait, I finally found you... but I realized too late that I was wrong. 𝑩𝒍𝒐𝒐𝒅𝒚 𝑨𝒄𝒒𝒖𝒂𝒊𝒏𝒕𝒂𝒏𝒄𝒆

این آیو رو هم بخونید و دوس داشته باشید) اپیزود اول تموم شد و فردا میریم سراغ ریواچ اپیزود دوم)

هات اما کیوت🙂😭🤏🏽)
هات اما کیوت🙂😭🤏🏽)

اینستای ژاژائو)))
اینستای ژاژائو)))