ar
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

الذهاب إلى القناة على Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
1 117
المشتركون
-1024 ساعات
-457 أيام
-9430 أيام
أرشيف المشاركات
لینک انون تو بیو برای از این به بعد قرار گرفت اگه حرفی سوالی داشتین اونجا میتونین بگین)

قلبم رفت برا این آرت)))
+1
قلبم رفت برا این آرت)))

شی‌شی داره غذاهارو معرفی میکنه به ژاژائو که میرسه میگه : و اینم دسر)))))
بخور دسرتو نوش جونت)))) از دست شی‌شی دیگه دارم به دیار باقی میشتافم

ردنوت SKYNFUTURE)))

تو سریال لیویی بود و تو ریل چانگشی)))

برای اولین بار چه خلوته😃 شتر تو کویر فندوم پر نمیزنه

Repost from N/a
sticker.webp0.27 KB

Repost from N/a
𝖿𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅 🪽 in ur heart !! pahn pathitta #𝟢𝟥

Repost from N/a
After a very long wait, I finally found you... but I realized too late that I was wrong. 𝑩𝒍𝒐𝒐𝒅𝒚 𝑨𝒄𝒒𝒖𝒂𝒊𝒏𝒕𝒂𝒏𝒄𝒆

sticker.webp0.00 KB

این آیو رو هم بخونید و دوس داشته باشید) اپیزود اول تموم شد و فردا میریم سراغ ریواچ اپیزود دوم)

هات اما کیوت🙂😭🤏🏽)
هات اما کیوت🙂😭🤏🏽)

اینستای ژاژائو)))
اینستای ژاژائو)))

چچچچ؟))))))
چچچچ؟))))))