ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
538
订阅者
-124 小时
+497
+4930
帖子存档
الان بچه‌ها میگن انمیز تو لاورزشون کنیم

اصلا بامزه نبودم بهرحال ممنونم بابت قلب‌هاتون.

💪🏻🏀💥

👍👍❤️❤️❤️

من اون روی سگ و گربه‌ای اینارو بیشتر می‌پسندم

👍👍❤️❤️❤️

لطفاً همین یک بار باشه فقط

من میگم میناجه

مردم.

:))۳؟۲۸#!۳۷#)۱۹@

اتفاقاً یکی از دوستامم وقتی دید نیکی و اونچه دارن مثل آدم حرف میزنن گفت "عجب اتفاق غیرقابل باوری"

پیرمردمون با کسی رودرواسی نداره

جبران تأخیری که توی اپلودش داشتم

سلام درسته یکبار فروپاشی روانی کردم توی چنلم ولی نمیتونم انون رو خالی بزارم اینجارو باید تسخیر کنم. اول از همه اینکه این پارت خیلی بلند و قشنگ بود؟؟؟ خوندنش ازم حدودا ۴۰ دقیقه وقت گرفت و حسش رسما عین دیدن سریال بود. خیلی دوسش داشتم. خیلی لذت بردم مرسی بابت همچین پارت طولانی بلند قشنگی. بعد اینکه برای بار n ام عاشق نیکی ام. خیلی نمکه خدا حفظش کنه. هروقت نیکی یکاری میکرد یا یکچیزی میگفت من پاره میشدم واقعا از خنده اصلا نیکی رو جدی جدی عشقه. :)). بعدش راجب بومگیو یونجون بخزیهممطعقطثم۶جطق۶طج۶ق انتظار نداشتم یونجون انقدر زود وا بده. دیدن چهره های جدید از یونجون. از این به بعد هروقت سخت گیری کنه من : این یونجون بازیا چیه؟؟؟ برای اولین نیکی و اونچه تو یکچیزی تفاهم داشتن یک پیشرفت برای ما. این پارت از دوتا خانم خوشگله مومنت نداشتیم :( و هیجیک این پارت؟؟ بالاخره دارن به هم نزدیک میشن و خیلی خوشحالم چقدر باهم خوب رفتار میکنن واقعا دوسشون دارم هیسونگ گفت " تو نجات دهنده منی" Well yes he is your FATE سونگهون .... خب همونطور که قبلا گفتم هم میگم سونگهون توسط پدرش کنترل میشه و فکرکنم قبلا هم گفتم؟ این قضایا یجورایی به هیسونگ ربط داره و بخاطر همین سونگهون یکم هم بیشتر تحت فشاره پدرش و بخاطر همین چیزی به هیسونگ نگفته. نمیدونم قضیه واقعا چیه ولی میدونم واقعا این بچه تحت فشاره و من جدی نگرانشم و میدونم که سونگهون هم حق زیادی داره و براش آرامش آرزو میکنم. آخرش یکی برگشت گفت سونگهون؟ نمیدونم کی بود بهرحال یکی از بچه های باشگاهه نمیتونم حدس بزنم کیه ولی میگم شاید یونجونه. امیدوارم نیکی نباشه چون باز خنده دار میشه قضیه :))) ولی خب درکل این قضیه قراره باعث بشه سونگهون نره و به هیسونگ بگه چخبره ... درسته؟ امیدوارم سکنگهون زودتر سنگ هاشو با هیسونگ وا بکنه و بهش بگه چخبره چون من دیگه بیشتر از این جدایی این دوتاشو نمیتونم تحمل کنم و خیلی خیلی زیاد دلم میشکنه براشون.

وای عزیزدلم خیلی ممنونم، واقعاً خوشحالم که می‌تونم بهتون کمک بکنم و یکم هم که شده حالتون رو بهتر کنم

وای آره چرا درباره این که اون صدا مال کی بود حرفی نمی‌زنید.

انون با ما بمون 😭😭😭

جیک که حرف‌های فلسفی درباره این که دنیا برای همه باید رنگین کمونی باشه و هیچکس لیاقت ناراحت بودن رو نداره میزنه، هیسونگ هم می‌زنه توی این فاز که من زیادی گند زدم عذاب وجدان دارم

خ ی ل ی بدجور

خیلی بدجور می‌فهمید بچه‌ها.