ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
527
订阅者
+1024 小时
+187
+1830
帖子存档
بله و این چیزی بود که همه باید بهش فکر می‌کردننن

من که می‌گم دنبال بهونه برای فرار بود

نکنه اون میمه رو می‌گی.

قهقهه زدم

هنلثسیغمپبصشژغمدیشظبع

بحث ام‌بی‌تی‌آی رو باز نکنیم من هیچ ایده‌ای ازش ندارم

من هنوزم شک دارم

کی می‌دونه. من نمی‌دونم.

(و آخرین بار)

خیلی بادقتی خیلی از این خوشم میتد

مطمئن باشید اگه میدونست سونگهونه از همون اول باهاش بیف داشت

من واقعاً عاشق شماهام بچه‌ها‌.

نه صبر کنید چنلا موند‌.

خب بچه‌ها تمام انون‌ها از دیشب تا اینجارو جواب دادم، بقیه صحبت‌هامون بمونه برای بعداااا

این واقعاً ایده خیلی خوبیه؟ خصوصا بعد از اون انون دیشب

یکم دیر رسیدم ولی دوباره باید بگم که بهت خیلی افتخار میکنم و خب چپترت خیلیی خوب بود مخصوصا اگه با اهنگ sailor بخونیش

حالا نمی‌دونم بازم

در هر صورت هم به نظرم نیکی سینگلش جالب‌تره

نه نمیشه میگن شیپ کردی و این داستانا

https://t.me/cytir/3610 من فکر کردم قراره با ایروها کاپلشون کنی یعنی چی