ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
532
المشتركون
+2524 ساعات
+437 أيام
+4330 أيام
أرشيف المشاركات
بله و این چیزی بود که همه باید بهش فکر می‌کردننن

من که می‌گم دنبال بهونه برای فرار بود

نکنه اون میمه رو می‌گی.

قهقهه زدم

هنلثسیغمپبصشژغمدیشظبع

بحث ام‌بی‌تی‌آی رو باز نکنیم من هیچ ایده‌ای ازش ندارم

من هنوزم شک دارم

کی می‌دونه. من نمی‌دونم.

(و آخرین بار)

خیلی بادقتی خیلی از این خوشم میتد

مطمئن باشید اگه میدونست سونگهونه از همون اول باهاش بیف داشت

من واقعاً عاشق شماهام بچه‌ها‌.

نه صبر کنید چنلا موند‌.

خب بچه‌ها تمام انون‌ها از دیشب تا اینجارو جواب دادم، بقیه صحبت‌هامون بمونه برای بعداااا

این واقعاً ایده خیلی خوبیه؟ خصوصا بعد از اون انون دیشب

یکم دیر رسیدم ولی دوباره باید بگم که بهت خیلی افتخار میکنم و خب چپترت خیلیی خوب بود مخصوصا اگه با اهنگ sailor بخونیش

حالا نمی‌دونم بازم

در هر صورت هم به نظرم نیکی سینگلش جالب‌تره

نه نمیشه میگن شیپ کردی و این داستانا

https://t.me/cytir/3610 من فکر کردم قراره با ایروها کاپلشون کنی یعنی چی