ch
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

前往频道在 Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

显示更多
未指定国家未指定类别
234
订阅者
+2124 小时
+217
+2130
帖子存档
https://t.me/sefartkhane/3895 بفرست بخونیم ماهم

کونی بس کن ناشناستو ببند

مانی کصکش بس کن

حجیییی بخدا روسیه و چین زیر دست آقای خایه منی ان

هروقت بمبارون جنوب لبنان تمام‌شده ناشناس های خاورمیانه هم تموم میشه

بزار بپزن

رسما airstrike های اسرائیله

هرچی جبهه تموم بشه ناشناسای خاورمیانه تو نیمه شب تموم نمیشه

خوب این خاطره برا ده ساله پیشه...

مانی تورو جون مادرت ناشناستو ببند الان خاطره تجاوز میان میگن

تحلیلی جذاب از استاد دانا

جمهوری اسلامی هم شاهدارو به روسیه فروخت هم اوکراین

حجی لوپاش منم

اصن چطوری تو اینستا دیدی😭

د اخه کصکش

تاکید میکنم نظامی

یعنی جدی جدی چند وقت دیگه خبرش میاد روسیه تو این جنگم ۱ میل تلفات نظامی داده

اوکراین جان بس کن روسیه رو گاییدی با پهباد😭⚡️