ar
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
234
المشتركون
+2124 ساعات
+217 أيام
+2130 أيام
أرشيف المشاركات
چشم

https://t.me/sefartkhane/3895 بفرست بخونیم ماهم

کونی بس کن ناشناستو ببند

مانی کصکش بس کن

حجیییی بخدا روسیه و چین زیر دست آقای خایه منی ان

هروقت بمبارون جنوب لبنان تمام‌شده ناشناس های خاورمیانه هم تموم میشه

بزار بپزن

رسما airstrike های اسرائیله

هرچی جبهه تموم بشه ناشناسای خاورمیانه تو نیمه شب تموم نمیشه

خوب این خاطره برا ده ساله پیشه...

مانی تورو جون مادرت ناشناستو ببند الان خاطره تجاوز میان میگن

تحلیلی جذاب از استاد دانا

جمهوری اسلامی هم شاهدارو به روسیه فروخت هم اوکراین

حجی لوپاش منم

اصن چطوری تو اینستا دیدی😭

د اخه کصکش

تاکید میکنم نظامی

یعنی جدی جدی چند وقت دیگه خبرش میاد روسیه تو این جنگم ۱ میل تلفات نظامی داده

اوکراین جان بس کن روسیه رو گاییدی با پهباد😭⚡️