ch
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

前往频道在 Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

显示更多
未指定国家未指定类别
242
订阅者
+2124 小时
+217
+2130
帖子存档
افتخاری دیگر برای دهه ۶۰ ای

خدااااا چرا انگار شبیه جفتگیری دو کودک هندی و عربه
خدااااا چرا انگار شبیه جفتگیری دو کودک هندی و عربه

I stand with Iran from Zimbabwe 🇿🇼 ❤️

نرمالترین خارجی تو یوتیوب

شوخوش اقا (بعععععععععععععع)

اینم جز ۴۰۰ میلیون طرفداره بین‌المللیشه ها

#افغانستان - زنده باد پرشیای بزرگ من افغان نیستم من پارسی هستم #ما_بیشماریم (از هر شهر ایران تا هر کشور جهان ) #طلوع_امپراطور 🔴چالش فرهنگی ری استارت من ایرانی نیستم-من پارسی هستم @pastonews #من_ایرانی_نیستم_من_پارسی_هستم #من_ایرانی_نیستم #امپراطوری_پارس #نه‌شاه_نه‌خمینی__خدا‌میهن‌حسینی #MIPA #MIGA #i_am_not_iranian #i_am_persian #شاهزاده_اصیل_پارسی #شاهزاده_سید_محمد_حسینی #اپوزیسیون_ری_استارت #چهارشنبه_سوری

مجددا شوخوش

داش ببین چون آخوندا بدرد نمیخورن(که واقعا نمیخورن) بیا بریم یکی که زنش دست یکی دیگست رو بیارم شاه کنیم به این امید که مثل پدرش باشه حالا درسته که ترامپ خودش گفته احمق تر از اینایی که میگن به ایران حمله کن نداریم حالا درسته که خود اسرائیلی ها هر سال جشن کشتن ۷۷ هزار ایرانی رو که خود ایران اینترنشنال تاییدش کرد رو میگیرن ولی اونا دوستای ما هستن برای همین میخواست حمله اتمی بکنن که فقط نظام رو بزنن آخه اتم روی مردم عادی که اثر نداره فقط روی نظامی ها اثر داره بعدشم بریم پروف کوروش بزرگ رو بزاریم و بگیم ما فرزندان کوروش بزرگیم ولی با اینکه به کشورمون حمله کنن مشکلی نداریم تازه براشون گل هم میفرستیم بعدش به خودمون بگیم آریایی در حالی که اینترنشنال مال خود عربستانه

خدا خندت نمی‌گرفت وقتی داشتی انسان رو می‌آفریدی؟
خدا خندت نمی‌گرفت وقتی داشتی انسان رو می‌آفریدی؟

قبول نکرد😭😭😭😭😭

میخوام برم دیپ سیکیم رو راضی کنم در نقش یه پسر سفید و فمبوی بهم کون بده

کیرم بره تو ناشناست