سفارت خانه شاهنشاهی
الذهاب إلى القناة على Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
242
المشتركون
+2124 ساعات
+217 أيام
+2130 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from پستو نيوز Pasto News
#افغانستان - زنده باد پرشیای بزرگ
من افغان نیستم من پارسی هستم
#ما_بیشماریم
(از هر شهر ایران تا هر کشور جهان )
#طلوع_امپراطور
🔴چالش فرهنگی ری استارت
من ایرانی نیستم-من پارسی هستم
@pastonews
#من_ایرانی_نیستم_من_پارسی_هستم
#من_ایرانی_نیستم
#امپراطوری_پارس
#نهشاه_نهخمینی__خدامیهنحسینی
#MIPA #MIGA
#i_am_not_iranian
#i_am_persian
#شاهزاده_اصیل_پارسی
#شاهزاده_سید_محمد_حسینی
#اپوزیسیون_ری_استارت
#چهارشنبه_سوری
داش ببین چون آخوندا بدرد نمیخورن(که واقعا نمیخورن) بیا بریم یکی که زنش دست یکی دیگست رو بیارم شاه کنیم به این امید که مثل پدرش باشه حالا درسته که ترامپ خودش گفته احمق تر از اینایی که میگن به ایران حمله کن نداریم حالا درسته که خود اسرائیلی ها هر سال جشن کشتن ۷۷ هزار ایرانی رو که خود ایران اینترنشنال تاییدش کرد رو میگیرن ولی اونا دوستای ما هستن برای همین میخواست حمله اتمی بکنن که فقط نظام رو بزنن آخه اتم روی مردم عادی که اثر نداره فقط روی نظامی ها اثر داره
بعدشم بریم پروف کوروش بزرگ رو بزاریم و بگیم ما فرزندان کوروش بزرگیم ولی با اینکه به کشورمون حمله کنن مشکلی نداریم تازه براشون گل هم میفرستیم بعدش به خودمون بگیم آریایی در حالی که اینترنشنال مال خود عربستانه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
