ch
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

关闭频道

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

显示更多
未指定国家未指定类别
216
订阅者
无数据24 小时
-17
-130
帖子存档
کیسان و فاطمی و ایوا تیک تاک
کیسان و فاطمی و ایوا تیک تاک

از اون موقع ها داشت کد میداد
از اون موقع ها داشت کد میداد

Repost from جنگاوران
این حرف بسیار جالب است اگر یادتان باشد بعد از حملات موشکی ما،فردا صبحش ما یک حمله موشکی دیگر در جواب اسرائیل انجام دادیم و بعد گزارشاتی از انفجاراتی در تهران آمد در آن زمان مقامات اسرائیلی این مورد را رد کردند و گفتند کار ما نبوده

ادعای بسیار بزرگ ترامپ درباره ایران: در جنگ ما حدود یک و نیم تریلیون، شاید دو تریلیون دلار خسارت به ایران وارد کردیم.

ترامپ درباره محمد بن زاید امارات: محمد در امارات یک جنگجوی شگفت‌انگیز است. هفته گذشته بمب می‌انداخت، من گفتم، «چه کسی لعنتی این همه بمب می‌اندازد»، آن امارات بود. او یک مبارز خوب است.

ترامپ درباره نتانیاهو: نتانیاهو مرد خوبی است. گاهی کمی هیجان‌زده می‌شود، اما اتفاقاً مرد بسیار خوبی است. ما یک اختلاف کوچک درباره لبنان داشتیم — من گفتم، می‌توانی کمی ملایم‌تر باشی، بیبی، لازم نیست هر بار که کسی وارد می‌شود یک ساختمان را خراب کنی؛ این کار از حزب‌الله است.

طبق گزارش ایرنا، هیچ تغییری در برنامه مذاکرات ژنو در روز جمعه ایجاد نشده است.

Repost from L
این موقع که سازندگی و این کصشعرا و اصلاح طلبی بود که هیچی... دیگه یادمون نرفته قبل اینکه 40 هزار تا ازتون بکشه اخوند جنگ 12 روزه هم میخواستین از این شیرین کاری ها بکنید... دست به کیر دنبال خلبان زن اجکت کرده بودید..........

خب تبریک فارس گفته هست پس تمومه

🔴خبرنگار رسانه رژیم جمهوری اسلامی ٬ ایرنا : خبر از لغو سفر هیئت مذاکره کننده داد

⭕️ حملات اسرائیل به کفر تبنیت

#فوری شنیده شدن صدای تیرندازی و درگیری در ورودی شهر نبطیه

🔴 #خبر_فوری گزارش ها از آغاز حملات هوایی سنگین در شهر نبطیه، پایتخت حزب‌الله در جنوب لبنان

معاون رئیس‌جمهور آمریکا جِی‌دی ونس درباره ایران: قطری‌ها و پاکستانی‌ها از ما خواسته‌اند که متن کامل را برای مدتی منتشر نکنیم. حداکثر تا جمعه منتشر خواهد شد. در واقع ما در تلاشیم که آن‌ها را ترغیب کنیم امروز منتشر کنند چون می‌خواهیم به مردم آمریکا بگوییم در این توافق چه چیزی وجود دارد.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا جِی‌دی ونس درباره ایران: برخی افراد فقط می‌خواهند بمباران ادامه یابد، بدون توجه به اینکه آیا برای آمریکایی‌ها نتیجه‌ای دارد یا خیر؛ این کاری نیست که رئیس‌جمهور ترامپ می‌خواهد انجام دهد. او نمی‌خواهد برای مردم ایران رنج ایجاد کند؛ او می‌خواهد اطمینان حاصل کند که آنها سلاح هسته‌ای ندارند، و این کاری است که ما انجام داده‌ایم.

قدس چی پس

🎥 شهردار تهران: پیکر مطهر رهبر شهید انقلاب ۱۷ تیر در عراق تشییع می‌شود

قراره ۳۰۰ میلیارد دلار به قالیباف بدا

درسته اقا

عاقبت عدم دوری از محرمات