ch
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

关闭频道

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

显示更多
未指定国家未指定类别
223
订阅者
无数据24 小时
-17
-130
帖子存档
🇺🇸 ترامپ: دلیل اینکه قیمت نفت پایین ماند این بود که ما هر شب کشتی‌هایی را خارج می‌کردیم که حتی از وجودشان خبر نداشتید. دو روز پیش، سه روز پیش، یک ماه پیش، ما ۲۲ کشتی را خارج کردیم. میانگین ما بین ۱۵ تا ۲۵ کشتی در شب بود. هیچ‌کس از این خبر نداشت. نیروی دریایی ما کار عالی انجام داد. هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی در حال رخ دادن است. به همین دلیل بود که قیمت نفت به ۳۰۰ دلار در هر بشکه نرسید؛ به ۱۲۵ و ۱۵۰ دلار رسید. اکنون در ۷۲ و ۷۳ دلار است. شنیده‌ام که اکنون حتی از این هم پایین‌تر است.

🇺🇸 ترامپ: فراموش نکنید، هیچ‌کس تا به حال به اندازه من با ایران سخت‌گیر نبوده است. این کار باید توسط کلینتون و باراک حسین اوباما انجام می‌شد. این کار باید توسط بایدن، بوش و خیلی‌های دیگر انجام می‌شد.

🎤 خبرنگار: گزارش شده که این توافق شامل صندوقی به ارزش ۳۰۰ میلیارد دلار برای ایران است. 🇺🇸 ترامپ: نه، این نادرست است. ما سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. مردم می‌توانند تصمیم بگیرند این کار را انجام دهند، اما این به خودشان بستگی دارد. 📌می‌خواهید بگویم که هیچ‌کس هرگز اجازه ندارد در کشوری سرمایه‌گذاری کند؟

ترامپ: اگر ایران درست رفتار نکند بر می‌گردیم به بمباران ترامپ در پاسخ به خبرنگاران در کنار رئیس جمهور مصر می گوید: فعلا فقط یک تفاهمنامه امضا شده است و چیزی نهایی نیست. اگر توافق نهایی را دوست نداشته باشد «برمی‌گردیم به بمب ریختن روی سرشان». اگر درست رفتار نکنند بر می گردیم به بمباران.

حرفهای پینوشه طور میزنی

تا فارس و تسنیم هست چرا اینترنشنال؟؟؟ بشینیم امید معماریان نگاه کنیم؟؟

در کل همه ۲ سال دیگه میفهمیم

منبع اطلاعاتیم داش
منبع اطلاعاتیم داش

اولش فک میکردم داده به ترامپ میپره ولی حرفش با مسوولین داخله

ما لحظه شماری میکردیم مردم رو مسلح کنن از مرز ها بریم پایگاه های امریکایی ها رو تصرف کنیم بعدش دیدیم نه خبری نیست همه فقط حرف میزنن کسی نیست حسینی وار بزنه تو دل دشمن کارو تموم کنه این جنگ بهترین فرصت بود

چسب بزنید

اقا تموم ممومه

Repost from L

⭕️ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل، گفت: «ما نمی‌توانیم تخریب خانه‌ها در جنوب لبنان را متوقف کنیم. نمی‌توانیم متوقف شویم؛ به هیچ وجه. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم ساکنان جنوب لبنان بازگردند. ... حتی اگر ترامپ مخالف باشد، باید به کنترل این منطقه ادامه دهیم. ما یک کشور مستقل هستیم.» ⭕️بن‌گویر همچنین افزود: «ما باید به عملیات در لبنان ادامه دهیم. باید مستقل بمانیم. ما ترامپ را دوست داریم، اما توافقی را که او امضا کرده نمی‌پذیریم و باید مسیر خودمان را ادامه دهیم.»

🔴 #خبر_فوری هم اکنون رسانه های حزب‌الله: شهر استراتژیک و مهم حداثا در جنوب لبنان دقایقی پیش به صورت کامل سقوط کرد، نیرو های اسرائیلی مرکز شهر را تصرف کردند و در حال تخریب خانه ها می‌باشند.

⭕️بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل، در مخالفت آشکار با مواضع ترامپ گفت: «هیچ‌گونه خروجی از لبنان صورت نخواهد گرفت؛ نه تا روز جمعه و نه بعد از جمعه. ما آزادی عمل کامل نیروهای دفاعی اسرائیل را در لبنان حفظ خواهیم کرد.»

وضعیت امپراتور واقعا این چند روز خوب نیست چه بلایی دارین سرش میارین کصکشا @haramsaranetanyahu
وضعیت امپراتور واقعا این چند روز خوب نیست چه بلایی دارین سرش میارین کصکشا @haramsaranetanyahu

دبیرکل ناتو: من از توافق ترامپ و ایران بسیار استقبال می‌کنم. اقدام آمریکا در جلوگیری از تهدید ایران مجهز به سلاح هسته ای و همچنین تضعیف توانایی موشک های بالستیک آن، امنیت همه ما را افزایش می‌دهد.

بر اساس کزارش‌ها روستای برعشیت به طور کامل به اشغال ارتش اسرائیل درآمده و دو نیروی حزب‌الله نیز به اسارت گرفته شدند.