225
订阅者
+124 小时
+147 天
+1630 天
帖子存档
225
Repost from N/a
عجب تمثیلی به کار بردید دکتر 👏👏❤️
انتقام رهبری، مطالبه ملی ایران است.
اما امثال عراقچی و قالیباف ها رفتند و توافق کردند با کسی که پدر یک ملت را شهید کرد...
225
لابی یهود هم لابی های قدیم
قبلا رییس جمهور امریکا جیکش در میومد تق ی گلوله تو سرش بود
الان نه تنها گلوله ای نمیخوره بلکه مونده اسراییلم راحت بفروشه
225
حس میکنم فقط حضرت آقا اضافه بود بدبخت حق هم داش گفته بود که تا من زنده هستم نمیذارم حق ملت ایران خورده بشه وقتی هم که مرد پسر به هیچ عنوان نمیتونه جای پدر رو بگیره که الان هم دیدیم
225
هم با کارت سوخته تنگه هرمز تونست محاصره رو برداره
هم غنی سازی رو نداده
یحتمل امریکا با این وضعیت رقیق سازی اورانیوم ۶۰ درصد رو هم بپذیره
پیروزی دیپلماتیک مهمی است
225
ترامپ به غنیسازی ایران تن داد
ترامپ به نیویورک تایمز گفت که هر توافق نهایی به ایران اجازه خواهد داد غنیسازی اورانیوم در سطح پایین انجام دهد که «هرگز نمیتواند به صورت نظامی استفاده شود» و تأکید کرد که محدودیتها تضمین خواهند کرد که تهران نتواند به سلاح هستهای دست یابد.
225
به ج.ا بابت اینکه بوسیله کارت سوخته تنگه هرمز توانست محاصره دریایی را بر دارد تبریک میگویم
واقعا موفقیت دیپلماتیک بزرگی است
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
