ar
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

قناة بسيطة

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
225
المشتركون
+124 ساعات
+147 أيام
+1630 أيام
أرشيف المشاركات
انتخاب شما چیست؟؟؟
انتخاب شما چیست؟؟؟

Repost from N/a
عجب تمثیلی به کار بردید دکتر 👏👏❤️ انتقام رهبری، مطالبه ملی ایران است. اما امثال عراقچی و قالیباف ها رفتند و توافق کردند با
عجب تمثیلی به کار بردید دکتر 👏👏❤️ انتقام رهبری، مطالبه ملی ایران است. اما امثال عراقچی و قالیباف ها رفتند و توافق کردند با کسی که پدر یک ملت را شهید کرد...

پس کمربند ایمنی رو ببندین، از مسیر پیچ در پیچ فیلم بگیرین

و همچنان سکوت عجیب مارکو روبیو وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی

لابی یهود هم لابی های قدیم قبلا رییس جمهور امریکا جیکش در میومد تق ی گلوله تو سرش بود الان نه تنها گلوله ای نمیخوره بلکه مونده اسراییلم راحت بفروشه

عاشورا دوباره تکرار شد علی تنها ماند وای بر ما

خب داشتی میگفتی صالح بعد صالح...

حس میکنم فقط حضرت آقا اضافه بود بدبخت حق هم داش گفته بود که تا من زنده هستم نمیذارم حق ملت ایران خورده بشه وقتی هم که مرد پسر به هیچ عنوان نمیتونه جای پدر رو بگیره که الان هم دیدیم

کاش شهید رئیسی زنده بود و رهبر میشد تا یه بیسواد آقا زاده نیاد بشه رهبر ایران

هم با کارت سوخته تنگه هرمز تونست محاصره رو برداره هم غنی سازی رو نداده یحتمل امریکا با این وضعیت رقیق سازی اورانیوم ۶۰ درصد رو هم بپذیره پیروزی دیپلماتیک مهمی است

با توجه به وضعیت فعلی بطور کامل ج.ا رو برنده این جنگ میشه اعلام کرد

پیروزی دیپلماتیک دیگری برای ج.ا

ترامپ به غنی‌سازی ایران تن داد ترامپ به نیویورک تایمز گفت که هر توافق نهایی به ایران اجازه خواهد داد غنی‌سازی اورانیوم در سطح پایین انجام دهد که «هرگز نمی‌تواند به صورت نظامی استفاده شود» و تأکید کرد که محدودیت‌ها تضمین خواهند کرد که تهران نتواند به سلاح هسته‌ای دست یابد.

به ج.ا بابت اینکه بوسیله کارت سوخته تنگه هرمز توانست محاصره دریایی را بر دارد تبریک می‌گویم واقعا موفقیت دیپلماتیک بزرگی است

۶۰ روز بشدت کسشر را در پیش خواهیم داشت

امریکا با چه عقلی محاصره رو میخاد برداره؟؟

همونطور که قرارداد شرم الشیخ غزه رو آباد کرد این توافق هم به ج.ا کمک میکنه

اسراییل که هنوز هست

امریکا از جنگ خارج شد پس