کیهانِ وجود✨️
前往频道在 Telegram
دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا مینویسم،لحظهها رو ثبت میکنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری میکنم وجودت به اندازهی کیهانی که توش زندگی میکنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرفهای ناگفتهت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot
显示更多未指定国家未指定类别
256
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-130 天
帖子存档
شما آدم اصیلی هستی اگه در جهان بیعاطفه و جنجال محورِ آدم ها،مهربان و نجیب و آرام ماندهای...💚
اینکه تونستم روی شما تاثیر بذارم برام یه دنیا ارزش داره ، نمیدونی چقدر با دیدن پیامت حالم خوب شددد🤍🥹
خوشحالم تونستم حس خوبیو منتقل کنم🩷✨
باید بگم این شما هستید که تونستی درک کنی🦋 کسی حس خوبو میگیره که خودش پر از حس خوب باشه
سلام عزیزم، تازه توی چنلت عضو شدم، خیلی خیلی حس خوبی داره چنلت و امیدوارم تا همیشهی همیشه بتونی همهی قشنگیهای دنیا رو ببینی و توصیفشون کنی
تا ابد پر از حس خوب بمون، تحت هر شرایطی
خیلی بهت افتخار میکنم که انقدر نسبت به همسن و سالات متفاوتی و مثل بقبه فقط نیمه خالی رو نمیبینی
بوس بوس بهت دخترم❤️
موفق باشی همیشه
حتی اگر از تاریکی های درونت برایم حرف بزنی
من تو را طوری نگاه میکنم که انگار خورشیدی✨️
17 سالگی برام شبیه جنگلی مه گرفته و تاریکی بود که توش گم شده بودم
ولی همین جنگلِ ترسناک باعث شد
بیشتر خودمو بشناسم ؛
تصمیمات بزرگ زندگیم رو بگیرم
و مهمتر از همه جرئت اینو پیدا کنم که از این تاریکی عبور کنم
تصور کن انسان بعد از هر کار نادرستی بیدرنگ در لحظه مجازات میشد. قطعا منصفانه خواهد بود! اما در این صورت مردم از ترسِ مجازات خوب میشدند، و هر خوبیای از روی ترس بود، نه از صمیم قلب.
آن وقت دیگر چه فرصتی برای شناخت شخصیت واقعیشان باقی میماند؟
روزها فکر من این است و همه شب سخنم
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود
به کجا می روم آخر ننمایی وطنم
اگر از من بپرسی که به این جهان آمدم تا چه کاری انجام دهم، به تو خواهم گفت: آمدم که با صدای بلند زندگی کنم.
-امیل زولا
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
