ar
Feedback
کیهانِ وجود✨️

کیهانِ وجود✨️

الذهاب إلى القناة على Telegram

دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا می‌نویسم،لحظه‌ها رو ثبت می‌کنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری می‌کنم وجودت به اندازه‌ی کیهانی که توش زندگی می‌کنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرف‌های ناگفته‌ت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
256
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
انرژی هیچ‌وقت دروغ نمیگه؛ چیزی که حس میکنین رو باور کنید

شما آدم اصیلی هستی اگه در جهان بی‌عاطفه و جنجال محورِ آدم ها،مهربان و نجیب و آرام مانده‌ای...💚

اینکه تونستم روی شما تاثیر بذارم برام یه دنیا ارزش داره ، نمیدونی چقدر با دیدن پیامت حالم خوب شددد🤍🥹 خوشحالم تونستم حس خوبیو منتقل کنم🩷✨ باید بگم این شما هستید که تونستی درک کنی🦋 کسی حس خوبو میگیره که خودش پر از حس خوب باشه

‌ سلام عزیزم، تازه توی چنلت عضو شدم، خیلی خیلی حس خوبی داره چنلت و امیدوارم تا همیشه‌ی همیشه بتونی همه‌ی قشنگی‌های دنیا رو ببینی و توصیفشون کنی تا ابد پر از حس خوب بمون، تحت هر شرایطی خیلی بهت افتخار میکنم که انقدر نسبت به همسن و سالات متفاوتی و مثل بقبه فقط نیمه خالی رو نمیبینی بوس بوس بهت دخترم❤️ موفق باشی همیشه

حتی اگر از تاریکی های درونت برایم حرف بزنی من تو را طوری نگاه می‌کنم که انگار خورشیدی✨️

photo content

خوشحالم که روز تولدم بارون میباره:)

17 سالگی برام شبیه جنگلی مه گرفته و تاریکی بود که توش گم شده بودم ولی همین جنگلِ ترسناک باعث شد بیشتر خودمو بشناسم ؛ تصمیمات بزرگ زندگیم رو بگیرم و مهمتر از همه جرئت اینو پیدا کنم که از این تاریکی عبور کنم

Hello 18💕
Hello 18💕

قشنگترین عکسی که از آسمون گرفتم🤍
قشنگترین عکسی که از آسمون گرفتم🤍

تصور کن انسان بعد از هر کار نادرستی بی‌درنگ در لحظه مجازات می‌شد. قطعا منصفانه خواهد بود! اما در این صورت مردم از ترسِ مجازات خوب می‌شدند، و هر خوبی‌ای از روی ترس بود، نه از صمیم قلب. آن وقت دیگر چه فرصتی برای شناخت شخصیت واقعی‌شان باقی می‌ماند؟

روزها فکر من این است و همه شب سخنم که چرا غافل از احوال دل خویشتنم از کجا آمده‌ ام آمدنم بهر چه بود به کجا می‌ روم آخر ننمایی
روزها فکر من این است و همه شب سخنم که چرا غافل از احوال دل خویشتنم از کجا آمده‌ ام آمدنم بهر چه بود به کجا می‌ روم آخر ننمایی وطنم

اگر از من بپرسی که به این جهان آمدم تا چه کاری انجام دهم، به تو خواهم گفت: آمدم که با صدای بلند زندگی کنم. -امیل زولا
اگر از من بپرسی که به این جهان آمدم تا چه کاری انجام دهم، به تو خواهم گفت: آمدم که با صدای بلند زندگی کنم. -امیل زولا