ch
Feedback
𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

前往频道在 Telegram

𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇

显示更多
未指定国家未指定类别
283
订阅者
-324 小时
+757
+7530
帖子存档
نگو واقعا خودم ناز درست میکنی بچه

امیوارم بهتر تر شهه

بعدشم به این فکر کن که چقدر خوبی و چقدر افرادی مثل من هستن که توی این کار افتضاحن ولی تو خوبی

کم کم میتونی درست کنی

قرار نیستش که همه چی از اول بی نقص باشه

من تینارو تزده بودم 200 تا ادم ببینن وگرنه یکم میرفت ادیت یاد میگرفتم بعد..

بابت خیلی پستام زشته

نمی‌دونم کوچیک تر از منم داریم یا نه ولی خیلی جدی اگه که هنوز تازه وارد این فضا شدین خیلی درگیر نشید خیلی به گوشی وابسته نشید کلی بیماری براتون به وجود میادش به هرچی شما می‌پرستید قسم که امواج گوشی سردرد میاره نورن رو نابود می‌کنه وقتی اون گوشی لعنتی دستته عصبای دستت از کار کم کم میفتن دستت بی حس میشه دور از جون تونل کارپال میگیری همه چی از دستت میفته کلی مشکلات جسمانی پیدا میکنی هورمونات بهم میریزن و ...

واقعا از ته قلبم باهات موافقم

Repost from N/a
قدر سلامتی تون رو بدونید عزیزانم

وای بابام یه بار داشتم غر میزدم که چرا سردرد سینوسیم رو ازش گرفتم برگشت گفتش برو برگرد ببین کی توی این دنیا مشکل نداره بچه همون بشو آخه بچه جان اگه مشکلات ما نبودن واسه ی چی زنده بودیم بشینیم همینطوری زندگی کنیم همه چی گل و بلبل تا بمیریم و من قانع شدم

آدم خاصن با مشکلاتشون ولی خب شاید اگه شدتش کمتر بودش بهتر بود

نه خواهشاً زنده بمون می‌خوام بیشتر کارات رو ببینم

Repost from N/a
راستش گشادم و کاغذ پیدا نمیکنم ولی چشم-

کل بدنم درگیر میشن