𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇
الذهاب إلى القناة على Telegram
𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
283
المشتركون
-324 ساعات
+757 أيام
+7530 أيام
أرشيف المشاركات
بعدشم به این فکر کن که چقدر خوبی و چقدر افرادی مثل من هستن که توی این کار افتضاحن ولی تو خوبی
نمیدونم کوچیک تر از منم داریم یا نه ولی خیلی جدی اگه که هنوز تازه وارد این فضا شدین خیلی درگیر نشید خیلی به گوشی وابسته نشید کلی بیماری براتون به وجود میادش به هرچی شما میپرستید قسم که امواج گوشی سردرد میاره نورن رو نابود میکنه وقتی اون گوشی لعنتی دستته عصبای دستت از کار کم کم میفتن دستت بی حس میشه دور از جون تونل کارپال میگیری همه چی از دستت میفته کلی مشکلات جسمانی پیدا میکنی هورمونات بهم میریزن و ...
وای بابام یه بار داشتم غر میزدم که چرا سردرد سینوسیم رو ازش گرفتم برگشت گفتش برو برگرد ببین کی توی این دنیا مشکل نداره بچه همون بشو آخه بچه جان اگه مشکلات ما نبودن واسه ی چی زنده بودیم بشینیم همینطوری زندگی کنیم همه چی گل و بلبل تا بمیریم و من قانع شدم
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
