ch
Feedback
my soul...

my soul...

前往频道在 Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

显示更多
未指定国家未指定类别
202
订阅者
无数据24 小时
-17
-130
帖子存档
‏نمیفهمی کِی شب میشه، ‏کِی اخر هفته میشه، ‏کِی وارد ماه بعد شدی، ‏اصلا کِی سال تموم‌میشه ‏بُعد زمان رو از دست دادیم انگار.

تو زیبایی؛ تو به اندازه غمی که در چشمهایت پنهان کردی، زیبایی. تو به اندازه لبخندی که دربرابر سختی‌ها می‌زنی، زیبایی. ماه من؛ تو به اندازه تمام اسرار تاریک و ناگفته درونت، زیبایی.🌙 (ماه عزیزم )

‏کارد بزنی، مجموعه‌ای از غم، خشم، حرص، فشار، گریه میچکه ازم.

گفت که حال بدت رو کجا پنهون میکنی ؟ گفتم تو لبخندم ..

گاهى غم، اون قدر بزرگه كه فقط به شكل سكوت درمياد، هيج اشكى نمى ريزى، هيچ حرفى نمى زنى، فقط مى مونى در يه اتاق بى صدا، با حسى كه نه مى شه تعريفش كرد، نه فرار ازش -آلبر كامو.

یه پروانه تنها وسط یه دشت بی روحم !!

من یه روایتِ ناقصم، که انتهاش سانسور شد.

میپرسه : حالت چطوره؟ میگم : خاکستری؛ فقط بعضی وقت ها تیره تر میشه و گاهی اوقات، روشن تر. من نه اون قدر حالم بده که از ادامه دادن دست بکشم، نه اونقدر دلم خوشه که به آینه لبخند بزنم. نمیدونم، شاید معنی زندگی همینه.

پس این حالِ ما کی خوب می‌شه؟

بچه ها من میخوام تلگراممو پاکسازی کنم پس لطفا اگه هر کی اینجاس و چنل داره برا من بفرسته بفرستین بهم حتمن ممنون 🩶 https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

@waallkman-Ghalbamo Pas Be Man bede Haamim.mp34.23 MB

+1
4_6035317344606098144.mp36.41 MB

视频消息00:18

متاسفانه ادم خوبی بودن باعث نمیشه دوستت داشته باشن باعث میشه ازت استفاده کنن !

هرچی سنم بالاتر میره بیشتر درک میکنم که چرا بعضی از مردم یه دفعه ناپدید میشن و یه زندگیه شخصی و ساکت رو انتخاب کنن.

قوی بودن همیشه انتخاب نیست ،مجبوریه

حیف ما حیف این عمر که اینگونه میگذرد

زندگی خیلی ساکتم کرده فقط میخوام گوش کنم نه حرفی نه بحثی نه توضیح دادنی فقط سکوت ..

رهاکن مگر ندیدی هرکه اهمیت میداد غمگین تر بود..

دوام آوردیم . فراتر از توانمان!