202
订阅者
无数据24 小时
-17 天
-130 天
帖子存档
202
آدم است دیگر؛
تمام داشتهها و نداشتههایش،
بند حوصلهاش است. حوصله که نداشته باشد
حتی ممکن است که از آدم بودن استعفا دهد.
202
من آدم نرفتنم،
همیشه تلاش میکنم تا آخرین ذرهی احساسم پای آدما بمونم ولی وقتی دلسرد شدم، آتیشمم بزنن دیگه اون آدمی که برای خوشحالیشون هر کاری میکرد نمیشم.
202
آدمهای این روزها افسرده نیستند،
در واقع آینده ندارند،
و ذهن بدون تصور آینده،
وارد سوگ میشود.
202
اما ای کاش میتوانستیم واقعا زندگی کنیم
نه اینکه همیشه درگیر التیام زخمهایی باشیم
که مقصرش ما نبودیم.
202
به عنوان کسی که به همه چیز و همه کس بیش از حد اهمیت داده میگم اهمیت ندید!
هرکی بیخیالتر بوده، عزیز تر بوده همیشه...
202
اگر میتوانستم زمان را به عقب برگردانم
هیچ چیز را درست نمیکردم
فقط آدمها را زودتر ترک میکردم
همان اولین باری که نشان دادند واقعا چه کسانی هستند...
202
از اونایی که رفتارشون با همه یکسان نیست
خوشم میاد، چون این حسو به آدم میدن
که برای خودشون ارزش قائلن و میدونن
با کی باید چه رفتاری داشته باشن و چطور
حرف بزنن.
202
میدونی قوی بودن از کجا شروع میشه؟
از همونجایی که شروع میکنی به خط زدن و کنار گذاشتن آدمهایی که مناسبت نیستن، بدون ترس از تنهایی.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
