ch
Feedback
میراکل

میراکل

关闭频道

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

显示更多
未指定国家未指定类别
127
订阅者
无数据24 小时
-27
-230
帖子存档
باید بگم همه‌ چی رو به راهه آره بیا ببین مشتامو‌ جاش رو در دیواره.

تو این فضا آدم باید انتظار هر چیزی رو داشته باشه :)

«فکر نکن. اگر فکر کردی، حرف نزن. اگر حرف زدی، ننویس. اگر نوشتی، چاپ نکن. اگر چاپ کردی، امضا نکن. اگر امضا کردی، غافل‌گیر نشو!» به همه‌ی ما که فکر می‌کنیم و می‌نویسیم و به اشتراک می‌گذاریم: غافل‌گیر نشو! 📖 ایرانی‌تر #از_کتاب‌هام

عجینش‌ کنید با سکوت شب و غرق بشید تو دنیای خودتون✨️

امیدوارم از پسش بربیام.😭
امیدوارم از پسش بربیام.😭

اینستا خیلی خوب داره خودشو براساس خواسته‌های فضولِ فامیل آپدیت می‌کنه.😆😂

Repost from علی َم
مراقب باشید آپدیت جدید اینستا ریلز هایی که لایک کردید به فالووراتون نشون میده ، در لایک کردن خود هوشیار باشید
مراقب باشید آپدیت جدید اینستا ریلز هایی که لایک کردید به فالووراتون نشون میده ، در لایک کردن خود هوشیار باشید

عمیقا درس بیوشیمی رو دوست دارم.

تو این ممکلت هنوز هم میشه زندگی کرد‌. هنوز هم کور سوی امیدی هست برای ادامه دادن ..

جمعی از خوبان رو تو لپتاپم نصب کردم و دیگه می‌تونم گوشیم رو بندازم تو سطل زباله.💘
جمعی از خوبان رو تو لپتاپم نصب کردم و دیگه می‌تونم گوشیم رو بندازم تو سطل زباله.💘

من نوک مدادم نه، خود مدادم[اتود] چند سال پیش شکست و من سر اون گریه کردم. چون اولین اتودی بود که خریده‌ بودمش و حدود ۳_۴ سال داشتمش و بچه‌ها به شوخی شکوندنش‌ و من جدی جدی دلم شکست.

یه روزی هم دکتر میشم. و هم کلی فکرای دیگه که تو سرمه رو انجامش میدم. به خودم قول میدم. و بعدها با خوشحالی میام براتون تعریف می‌کنم.

من شاید ندونم چیزایی که مربوط به توعه‌ رو تو لوکال دیسک اف گذاشتم یا دی، اما اینو خوب می‌دونم که تو اپکس قلبم گذاشتمت.🎀

خودتون باشید. حتی اگه با خودتون بودن هیچکس ازتون خوشش نیاد. تهش خودتون راضی میشید و این تمام ماجراست.

خودتون باشید حتی اگه دارید میرید تو جمعی که مدل پوشش و هرچییشون زمین تا آسمون با شما فرق میکنه بازم خودتون باشید. چون اگه زور بزنید خودتونو شبیهش کنید خیلی تابلو میشه و به جای اینکه به دل بشینید مسخره‌تون میکنن مهمم نیست شما بهترید یا اونا از دید خودتون، بازم مسخره میشید. خودتون باشید و به دل بشینید.

به اندازه‌ی انگشت‌هام چنل دارم و دنبال بهونه‌ام که چنل جدید بزنم. فکر می‌کنید چیکار کردم؟ هیچی برای درسام چنل زدم و تو هر کدوم برا خودم درس توضیح میدم. هق😂😭

نمیدونم به امیشاری‌ فورامن‌ها فکر کنم که تعادل فشار رو تو جمجه‌ام برقرار می‌کنن یا به الیزابت و دارسی که تکلیفشون چی میشه؟

ولی من برای لذت بردن از علوم پایه زیادی دیر کردم.

یه روز قرص‌های آهن بدنم رو تسخیر می‌کنن و من می‌مونم و دنیای‌ آهنین.

هیچ توضیحی نباید به این‌ها داد، باید رها کرد و رفت.