ar
Feedback
ضَيّ.

ضَيّ.

الذهاب إلى القناة على Telegram

صاحبك حبيبك تِعب صاحبك حبيبك هِلِك!")

إظهار المزيد
العراق64 484الفئة غير محددة
738
المشتركون
+124 ساعات
+47 أيام
+8330 أيام
أرشيف المشاركات
يتأرجحُ بين أَلَمٍ وأَمَل، فكلّما غلَب ألمُه أملَه بكى، وكلّما غلَب أملُه ألمَه حاول .

‏أصل المحبّة مش بالقول يا تداوي جروحي يا بلاش - الأبنودي.

نفسي أغمض عيوني وأفتحها ألاقيني في الجنَّة الدُّنيا دي قاسية ومُتعِبة"))

الله يَصنع زوجي وزواجي وذُريتي على عينه.

دة مصيبة لو فضلنا زي ما احنا

(يارب يكون أحن عليا من رموش عيني) لإن ماعنديش طاقة نهائي أن زواجي يكون بلاء يارب ياوهاب يكون هين لين لا أشقى به.. لأني شوفت من الدنيا أذى كفاية، فيارب يارب مرة ومليون يكون هو عوض الصابرين

الحمد لله أننا نكبر، نتغير، تتبدل أفكارنا، وتنضج مشاعرنا. الحمد لله أن بعض الأهداف لا تتحقق، وأن الكثير من الدعوات لا تُستجاب، وأن الأمور لا تسير دائمًا وفق ما نريد.

لحظة إدراك إن قد يصيب المرء منا حُزنًا فيجلس الليل بطوله يبكي بمفرده بمفرده بمفرده

ما عُدتُ أخشى في الحَياةِ مِن عِلَلٍ أنا الغَريقُ فَما خَوفِي مِنَ البَلَلِ.

"يدّعي أنه حذِرٌ مِن الحُبِّ؛ لكنه عندما يُحب، يُحب حتى يفنى!" مسكين:')

ده لو بطل يهزر يبقى خف
ده لو بطل يهزر يبقى خف

بخاف عليك وبخاف تنساني

صاحب الكل طلع وحيد فعلاً.

أحبّ جدًا أكون إنسانة اتكالية واعتمادية وأستنى Plan B عشان معنديش طاقة لـ Plan A.
أحبّ جدًا أكون إنسانة اتكالية واعتمادية وأستنى Plan B عشان معنديش طاقة لـ Plan A.

ياربّ نؤجر على الأرق والألم والتفكير والشعور بالحزن والقلق وكل شعور مش عارفين نشرحه.

-
-

الترم ده مكنش ليه لازمة بجد أسوء أداء أسوء استيعاب أسوء حالة

‏رفيق صالح، محب، حنون، لا نهون ولا يهون، وسلاماً ثم سلاماّ على الدنيا.

بس لو رجع الزمن، كنت هحبك برضو وأكتر، لإنك تستاهل كل ده وأكتر واللهِ.

يا ربّ السنة الجاية زي دلوقت نبقى بنحضّر شُنطنا للحج (في عفوٍ وعافية).. سُبحانك رَبّي لا يُعجزك شيء.