لحد إمتي"ي
الذهاب إلى القناة على Telegram
لأن ضِحكتك بمفردها عِناق كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk
إظهار المزيد4 720
المشتركون
+624 ساعات
+77 أيام
+5930 أيام
أرشيف المشاركات
4 719
تَعالوا هنا يلُطاف قَناه جمِيلة ومحتواهَا لطِيف يلا كَملوهَا 2.6k 🤍🤍🤍🤯.
س : @tjko_hll_bot
https://t.me/tjko_hll/12985
4 719
Repost from سُـھيلَة 𝜗𝜚˚⋆
أنْ تشعُر أنّ أحدَهم يَأنسُ بكَ، بل يأنسُ بمجرّد وجودك، وليس بالضرورة وجودكَ بجانبه، وإنما بكلامك، وحتى بمجرّد شعورك نحوه!
"أنتَ هنا، إذًا أنا آمن"
وماذا نريد أكثر من أن نأنس، ويُؤنس بنا، أن نأمن، ونكون مصدرًا للأمان، أن نسكُن، ونكون سكنًا .
يارب يا وهاب.")
4 719
- متى أتزوج أقسم بالله عندي حركة رومانسية خطيييرة أكون راجع من الدوام ومعصب وأدخل البيت أقوم أصارخ عليها أقولها بسرعة لمي أغراضك بوديكِ بيت أهلك تقولي ي يوسف ليه بليز إيش سويت؟ فهمني! وأنا أقولها ...اضغط لمتابعة القراءه ➪
⏎ افضل اتشانل ميمز فـِ التلي كله جوين .
⏎ للتبادل @Kvrim9_bot
4 719
مشاكلي كلها هتتحل لو بطلت الطيبه الزايده وإن أصدق كل الناس لإن فـ لـ قراءه المزيد
هنـا مشـاعري ♡
- هل تصلڪ رسائلۍ ؟
4 719
في هذه الأيام التي تشتد فيها حرارة الشمس، وتكاد الأبدان لا تتحمل هجيرها، تذكروا قول النبي ﷺ: لـ قراءه المزيد
هُنـا ستجـد راحـتك النفسـيه✯ᴗ✯
²⁰¹⁹و أغفر لـ أبي✿ ♡
4 719
Repost from مَراسِيل𓂆
مؤذية أوي فكرة إنك تستنى حاجة بكل قلبك، وتفضل مستنيها لدرجة تنسى تعيش.
مع إن الحقيقة إن كل حاجة ليها وقتها.
فبقيت أقول لنفسي: اسعي، وادعي، وسيبي الباقي على ربنا.
لأن اللي مكتوبلك هيجيلك مهما اتأخر، واللي مش ليكي عمرك ما هتقدري تمسكيه.
مَراسِيل𓂆
4 719
ربنا يعوض صُحابي عن أحلامهم اللي متحققتش وعن خُذلانهم ف حبايبهم وعن طُرق مسدوده مشيوها و..... انقر لعرض المزيد
جوين يحبايبي الاتشانل تُحفة مُحتوي عشوائي و مُتقلب.
4 719
في هذه الأيام التي تشتد فيها حرارة الشمس، وتكاد الأبدان لا تتحمل هجيرها، تذكروا قول النبي ﷺ: لـ قراءه المزيد
هُنـا ستجـد راحـتك النفسـيه✯ᴗ✯
²⁰¹⁹و أغفر لـ أبي✿ ♡
4 719
Repost from سُـھيلَة 𝜗𝜚˚⋆
أردت ببساطةٍ أن أنبهك إلى أن هذا العالم الذي لا روعة فيه، يمكن بشكلٍ ما أن يُصبح رائعًا حقًا.
_إميل سيوران
4 719
Repost from ⤶مَــا يُـؤْنِـس الـقَلب›.
مفيش حد بيحاول وبيجيب صفر!
"وَأَن لَّيْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَيٰ وَأَنَّ سَعْيَهُ سَوْفَ يُرَيٰ ثُمَّ يُجْزَاهُ الْجَزَاءَ الْأَوْفَيٰ"السعي هيعمل حاجة من التلاتة.. _ يا أما هتنجح من أول مرة. _ يا أما لو منجحتش هيديك خبرة في اللي جاي. _ يا أما هيخليك تتعلم ان مش دا الطريق اللي يستحق المجهود فتشوف طريق تاني غيره. مفيش مجهود بيضيع أبدًا، اسعىٰ💗'))
4 719
Repost from 𝑯𝒆𝒓𝒆 𝒀𝒐𝒖 𝑨𝒓𝒆 𝑺𝒂𝒇𝒆 💕₎
يا ربّ..
تعلمُ حاجتي دونَ إفصاح، وترى ضِيقتي بِلا شكوى، وتسمعُ أنيني دونَ ضجر، وتطَّلع على أمري دونَ بكاء، أنت في الشدَّة فرجِي، وفي العُسر أملي؛ فانظُر لحالي يا ربّ والطُف بِي وتولَّني كُلّي")).
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
