For the hell of it!
الذهاب إلى القناة على Telegram
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
یه روز کسی بهم بهم گفت بیشتر آشنا بشیم. منم برای آشناییت بیشتر ارجاعش میدم به پی وی دوستم که بیش از چهار هزار ویدیو مسیج موجود از من اونجا هستش.
خیلی منطقیه و واقعیه بنظرم!🦦🤌🏻
Repost from MrOrdibeheshti
پاییز فکر کرده همین که تابستون نباشه کافیه. بابا تو پاییزی، باید خنک باشی، باید بارون داشته باشی، باید برگ بریزونی.
@mrordibeheshti
جا فکری واقعا حرفی برای گفتن داره🤌🏻✨
این دو تا اپیزود رو پشت سر هم گوش کنید و لذت ببرید.
درسته حالم خوب نیست ولی دلیل نمیشه موزیک شاد گوش نکنم،بیکاززز
im just a girl🙂↔️💅🏻
راستش به نظرم كل زندگی در مورد جسارته.
جسارت تجربه كردن، جسارت تغيير دادن همه چيز براى رسيدن به شرايط، روزها وآدم هاى بهتر،جسارت عاشق شدن، جسارت شكست خوردن، جسارت دوباره بلند شدن، جسارت زير ميز زدن و عصيان كردن.
اين جسارته كه به زنده بودن معناى زندگی ميده.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
