For the hell of it!
الذهاب إلى القناة على Telegram
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from Miracle gallery
Repost from ونسان
این پیام تا ۴۸ ساعت آینده هر چقدر ویو بخوره، به همون اندازه هفته دیگه از دم خونه خودم راه میوفتم یه مسیری رو مستقیم میگیرم راه میوفتم قدم میزنم میرم تا به یه جایی بریم.
۲ کا ویو؟ ۲ هزار قدم. بدون وقفه
ویو بیشتر؟ خب آره قدم بیشتر
۱) اینجا گزارش میدم ازش
۲) ازش یه ویدیو یوتوب درست میکنم
پ.ن: میخواستم سوپرایز باشه ولی اسم تمام کانالا رو چاپ میکنم، جدا جدا به یه ستونی توی شهر میچسبونم.
Repost from RegaPlus
مغز عزیز لطفاً دست از فکر کردن بردار، الان به خواب نیاز داریم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
