For the hell of it!
الذهاب إلى القناة على Telegram
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from ونسان
حالا جدی این پیام رو داخل چنلت فوروارد کن بگم چنلت چه وایبی ✨ میده. جدی
جدی جدی جدی
Repost from ونسان
این پست رو داخل چنلت فوروارد کن تا همگی رو داخل یک پوشه قرار بدم تا هیچ اتفاقی نیفته.
Repost from Digestive🍪
روز جمعهای بیاین یه چالش بریم :))
این پیام رو فوروارد کنین، بعد اولین پیام چنلتون (وقتی تشکیلش دادین) رو ریپلای بزنین،
میفرستم اینجا که بیایم چنلتون رو از اول بخونیم😁
هرکی که ناراحته من از تهران میزارم باید بگم که من تقریبا بیشتر هفته رو تهرانم و عملا دیگه اونجا دارم زندگی میکنم و برای گردش و تفریح نمیتونم هر بار بیام شهر خودمون برم کافه و مرکز خرید و خیابون و…عکس بگیرم اگه ناراحت میشید من تهرانم و از اینجا عکس میزارم لفت بدین چون من دوست ندارم باعث ناراحتی کسی بشم😔
چنل من دیلی و هر جا برم و دوست داشته باشم دلم بخواد میزارم،فکر نمیکنم به کسی ربطی داشته باشه و دوست نداری میتونی لفت بدی کسی اجبارت نکرده .
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
