ar
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

الذهاب إلى القناة على Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

إظهار المزيد
949
المشتركون
+124 ساعات
-257 أيام
-14530 أيام
أرشيف المشاركات
کاش قسمت هم باشیم توی دنیای دیگه..

Tanasokh Tqvis.mp37.80 MB

‌ ‌ با یه سیکتیر واگذارت می‌کنم به آدمای هم لول خودت! ‌

جوجه رو آخر پاییز میشمارن و مادرجنده هارو ۲۲ بهمن.

عاشقی درد قشنگیست به جز شب‌هایش ...

یه روزی بالاخره یکی رو پیدا میکنی که داستان زندگیت رو درک میکنه و ازت مراقبت میکنه چون نمیخواد دوباره اون دردا رو تجربه کنی...

گذاشتم، اوضاع خیلی خیطه اینا کین شماره منو سیو دارن😂😐

خب ماعم استوری بزاریم ببینم چی به چیع

تنها چیزی که آدمو تو این شرایط سرپا نگه میداره دوست داشتن یه نفره.

Repost from VØɌŦɆX
گاهی آدمیزاد دگر هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و هرگز جنگل سوخته را وعده باران ندهید. 𝑴𝒐𝒏𝒍𝒊𝒚📜

برق ک هیچی آب و گاز و آرامش و جان و امنیت و سفره پر و دل بی استرس و جوونا و بچه و خانواده و همه رفتن....

فرقشون یه ساله ها ولی اندازه صد قرن فاصله داریم

Repost from VØɌŦɆX

هع 160

DVRYA - Isam.mp35.87 MB

Age Beri - Isam.mp35.79 MB

@impvi - Abraa - Isam, Emma.mp39.41 MB

+1
DVRYA - Isam.mp35.87 MB

photo content
+1

دلم میخواد دعوا کنم