ar
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

الذهاب إلى القناة على Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

إظهار المزيد
4 087
المشتركون
+124 ساعات
-87 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
💎دخول عملة #Apt 🌑 النطاق التجميعي لتالت مره أهدافك موضحه بالازرق 7.38 ✅ 10.04✅ 11.88✅ المشروع غني عن التعريف ومن اقوي واسرع
💎دخول عملة #Apt 🌑 النطاق التجميعي لتالت مره أهدافك موضحه بالازرق 7.38 ✅ 10.04✅ 11.88✅ المشروع غني عن التعريف ومن اقوي واسرع الشبكات حاليا ✅

✅عملة #Pyth اعتقد وصلت قاعها عند 0.08 سنت 📱العمله حاليا في مناطق تجميع زي عملات 📱كتير أهدافها القريبه والمتوسطة 0.1279✅ 0.1
✅عملة #Pyth اعتقد وصلت قاعها عند 0.08 سنت 📱العمله حاليا في مناطق تجميع زي عملات 📱كتير أهدافها القريبه والمتوسطة 0.1279✅ 0.1705 ✅ 0.25 ✅ ✅بعدها يتم التحديث

محفظة Slush من شبكة Sui محضره مفاجاه تقريبا يوم 11.07 ننتظر
محفظة Slush من شبكة Sui محضره مفاجاه تقريبا يوم 11.07 ننتظر

https://x.com/Efhamcrypto/status/1941381002036904389?t=APp6ow7hb9UhJOp_uEMMZQ&s=19 من المشاريع القويه القادمه يا شباب

افضل سيناريو ممكن يحصل خلال الفتره القادمه وهو الأقرب باذن الله ارتفاع البتكوين لمناطق ال 120.000 بعدها الدخول في مسار عرضي وبداية تحول السيوله من البتكوين الي الايثيريوم ومنه الي العملات البديله يبقي السؤال حال ارتفاع البتكوين الي المناطق المذكوره هل هيكون من خلال سحب المزيد من السيولة من العملات البديله أو من خلال سيوله جديده .؟ دخول سيوله جديده هي المنقذ حاليا للعملات البديله اللي اشوفها حاليا في مناطق جدا جيده سواء مضاربيا أو استثماريا . فقط الافضل التركيز علي العملات الكبيره وصاحبة التبني الاكبر في السوق . #Avax #near #Render #apt #arb #S #ZRO فقط يفضل عمله أو عملتين علي الاكثر اذا موجود كاش البوست ده نزل في وقت مهم والحمدلله لازالت مستمر علي النظره دي فقط وقت وصبر هو ما نحتاجه موفقين

https://x.com/Efhamcrypto/status/1939756611930661106?t=LwiX8TAFZ-xdLi5jcjCpOg&s=19 املوا الفورم يا شباب وابعتوها لو استخدمتم بوت Estatex Moon shot

افضل سيناريو ممكن يحصل خلال الفتره القادمه وهو الأقرب باذن الله ارتفاع البتكوين لمناطق ال 120.000 بعدها الدخول في مسار عرضي وبداية تحول السيوله من البتكوين الي الايثيريوم ومنه الي العملات البديله يبقي السؤال حال ارتفاع البتكوين الي المناطق المذكوره هل هيكون من خلال سحب المزيد من السيولة من العملات البديله أو من خلال سيوله جديده .؟ دخول سيوله جديده هي المنقذ حاليا للعملات البديله اللي اشوفها حاليا في مناطق جدا جيده سواء مضاربيا أو استثماريا . فقط الافضل التركيز علي العملات الكبيره وصاحبة التبني الاكبر في السوق . #Avax #near #Render #apt #arb #S #ZRO فقط يفضل عمله أو عملتين علي الاكثر اذا موجود كاش

record.ogg46.72 MB

اللايف الاخير

في اللايف هنتكلم عن مجموعة عملات ونسمع اراء بعض كمان هتكلم عن ايردروب Ika و ايردروب Eclipse . ونشوف الوضع العام

لايف اليوم الساعه 10 مساء بتوقيت مصر يا شباب أن شاء الله

اي ارتداد أو ارتفاع هيحصل خلال الفترات القادمه الناس مش هتصدق أنه مكمل واي هبوط هيحصل الناس مش هتشتري وهتنتظر اسعار أقل صانع السوق اهلك الجميع

https://x.com/Efhamcrypto/status/1936015863150178757?t=wBtb07-6SIkqP-6JKnzniw&s=19 #Ika +Eclipse وطرحهم قريبا علي منصة Krakan