ar
Feedback
Mopic

Mopic

الذهاب إلى القناة على Telegram

من عکاس نیستم اما عکس میگیرم نویسنده نیستم اما مینویسم poco x3 pro http://t.me/HidenChat_Bot?start=819542483

إظهار المزيد
116
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
photo content

دهنش سرویس شه

انشاالله آموزشی سختی داشته باشه

قرار بود ممرضا رو قبل از رفتنش بیینم ولی بهمون رکب زد بدون خداحافظی رفت سمت پادگان💔

این پوستر اولین فتوواکمون و همچنین اولین پوستری بود که اوکی کردم

تقریبا یک‌سال از اون روزی که کارای فتوواک رو شروع کردم گذشته ۴ ماهش جنگ و حکومت نظامی و... بود نصفشم با ترس گونی و نابودی دوربینا گذشت

اولین فتوواکی که برگزار کردیم مرداد ۴۰۴ بود

تو سرمه اگه کسی با کسی دعوا نکنه ، کسی موشک کاغذی اینور اونور نزنه تو تیرماه یا مرداد ماه ، یه فتوواک اوکی کنم با بچه‌ها

چی گفتی؟

در نتیجه همه با هم از اینجا لفت بدیم

خداوکیلی نه من وقت دارم برم عکس بگیرم یا کلا حوصله‌شو ندارم و نه شماها حوصله دارید حرف بزنید

از یکشنبه ها خوشم نمیاد

امروز روز مزخرفیه

گاهی سهم انسان از روزگار، تپش‌های بی‌امان قلبی است که گویی دیوارهای سینه را تنگ یافته است. در دایره روزمرگی‌هایم، اضطرابی ریشه دوانده که شناسنامه ندارد؛ نه جرمی مرتکب شده‌ام و نه خطری سهمگین در کمین است، اما سایه سنگین «یک اتفاق» مدام بر سرم سنگینی می‌کند. سردردهایم، فریادهای بی‌صدای فکری هستند که از هجوم این همه «شاید» و «نکند» به ستوه آمده است. من در تلاطم غریبی به سر می‌برم؛ مانند پرنده‌ای که آسمان صاف است، اما او طوفانی سهمگین را در بال‌هایش حس می‌کند. غباری بر روحم نشسته که نامش را نمی‌دانم، فقط می‌دانم که این من کنونی، در غریب‌ترین نسخه خودش ایستاده است.

برکت از اینجا رفت این چنل دیگه صفا نداره💔
برکت از اینجا رفت این چنل دیگه صفا نداره💔

4_5812447050620473812.mp33.49 MB

4_5812447050620473812.mp33.49 MB

بچه ده ساله اومده تو مغازه داره دعواهایی که کرده رو تعریف میکنه

Mopic - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @im_mopic