𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃
الذهاب إلى القناة على Telegram
koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot
إظهار المزيد1 979
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+67 أيام
+7830 أيام
أرشيف المشاركات
1 990
نمیگم دانشگاه رفتن خوب نیستا صرفا تجربه شخصی خودمه یعنی اگر مسیری دارید که بهش اطمینان دارید ادامش بدید خودتون تجربه کنید بهرحال تجربه های ما شبیه هم نیست
1 990
اگر زمان برمیگشت به احتمال ۱۰۰ در ۱۰۰ با چیزی که تو این سه سال تجربه کردم احتمالا دانشگاه رفتن رو برای خودم انتخاب نمیکردم
1 990
از اونجایی که تحویل کارامون انلاین بود بود فقط دید نمره گذاشت، متاسفانه داخل دانشگاه استاد اونقدر به تو انگیزه کار نمیده... تو اصلا برای کارای دانشگاه تمایل نداری کار خوب بزنی اینم برای اولین باره که من زدم معمولا دلم نمیخواد خوب کار کنم برای استادا چون ففط رزومه کاری خودشون براشون مهمه به خود دانشجو اونقدر اهمیت نمیدن
1 990
راستش کارت اصلا وایب مانهوا نمیده وقتی بازش میکنم حس میکنم دارم انیمیشن میبینم کرکترا پنلا همشون حرکت دارن برام و چقدر حیفه که تیم نداری که بتونی یه انيميشن کوتاه بزنی واقعا در حسرت چنین روزیم💔😭
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
