ar
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

الذهاب إلى القناة على Telegram
7 106
المشتركون
-1324 ساعات
-1237 أيام
-11030 أيام
أرشيف المشاركات
بیایید فردا به مناسب تولدش بکشیمش😍😍😍😍.

https://t.me/simbalious/49324 میشه بیام بزنم تو صورتش تروخدا🤍

دردمو به کی بگم.

وای حتی شهر این عرزشی‌زاده‌ها هم اعتراضات هست ولی اینجا نه.

جمع کنید بریم اصفهان.

میشه بگی مردم برن کمک اصفهان؟

حتما باید بگم دلیلم «ریدن به قبر خمینی» بود که ولم‌ کنه.

فضووووووول🤡

https://t.me/simbalious/49324 وا گت اشگ تمومش کننن کوووپپپکککککک

یه بار دیگه این کلمه از دهنش دربیاد میرینم به هفت جد و ابادشون.

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

برنامه امتحانی دختر دوروزشون جا به جا شده...میگه لابد بخاطر اغتشاشاته.

دلیلش کاملا واضحه عزیزم.

وای از من میپرسه فرهنگیان ثبتنام نکردی؟ میگم نه...میگه عه چرا؟

۶۰ ثانیه فحش تایپ کردم بعد پاک کردم😭🤣🤣🤣

نه بابا سردرد چرا.

خدا بهت صبر بده، میگذره خودتو بزن به سردرد و بخواب امشبم صبح میشه بالاخره

اشک کوپین گیزی.

واقعا جاشه که بهش بگم به من نگو فتنه گر فتنه تویی کسپدر.