ar
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

الذهاب إلى القناة على Telegram
7 140
المشتركون
-1524 ساعات
-1237 أيام
-9730 أيام
أرشيف المشاركات
فعک نکنم بزنن حقیقتش.

دبیرستانیم دهم

ما که کیرمون تو جمهوری اسلامیه.

ساری نات ساری.

خلاصه کیر تو اسلام و مسلمون و جمهوری اسلامی

اون از نقض کردن حقوق زن‌ها، این از بچه‌بازی و پدوفیلیا

دین‌شون از اساس و ریشه ی مشت کصشعره

ببین من عادت ندارم فحش بدم ولی واقعاً کیر تو اسلام

Be nazaret beram madreseh farda?

https://t.me/simbalious/49930 ببخشید تو الان با کیرشون صخره نوردی میکنی؟

https://t.me/simbalious/49930 محمد وقتی کودکان 6 تا 9 سال: 🏃🏻🏃🏻🏃🏻

https://t.me/simbalious/49930 سیکتو از وطنمون بزن برو پیش هم دین هات تو عراق و عربستان و امارت و هر جهنم دره ای🫵🏻

یه پیام دارم واسه انون عزیز که نه مادر جنده‌ی عزیز کصصصصصصصصصصننننننتتتتتتتتت

ما خیلی بچه های با ادبی هستیم ولی بچه ها یه سری پیام دارن برات حیفه نبینی.

چرا بشکونیم وقتی میتونیم بکنیمش تو کون رهبرت.

خایه اینم نداشتی که تو بات چنل پیام بدی چون میدونستی مادر خودت و آقات موشعلی و اون مقدساتو میاوردیم جلوی چشمات.

فعلا که به لطف همین حضرت محمد هیچ غلطی نتونستید بکنید فقط بلدید به مقدسات توهین کنید برید همون هدی بیوتی هاتونو بشکونید که تنها کاریه که ازتون برمیاد