حـرفهایِمَــــهاٰ
الذهاب إلى القناة على Telegram
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
إظهار المزيد681
المشتركون
+124 ساعات
-157 أيام
-11730 أيام
أرشيف المشاركات
زندگی تو ایران داره شبیه فیلمای ترسناک میشه ، ترسناک ترش اینه که می دونی فیلم نیست :)
Repost from سیگار صورتی.
واسه این تیکه شازده کوچولو میشه مُرد که میگه:
-ﺭﻭﺑﺎه:ﻣﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻡ
+ﺷﺎﺯﺩه ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ:ﻣﮕﻪ ميشه؟
-ﺭﻭﺑﺎه:ﺁﺭه ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ یکی ﻭلی ﺍﻭﻥ ﮔﻤﺸﻮﻥ ﻛﺮﺩ!
ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﻫﺮﺟﺎ ﺩﻧﺒﺎﻟﺸﻮﻥ ﻣﻴﮕﺮﺩﻡ ﭘﻴﺪﺍﺷﻮﻥ ﻧﻤﻲ كنم... :)
نمیدونم منظورم رو میفهمید یا نه، ولی بعضی وقتها هست که شما از یه موضوعی ناراحت میشید ولی در واقع منطقی نیست که ناراحت بشید ولی ناراحت میشید و حق دارید.
این که دارم سعی میکنم جوری رفتار کنم که انگار هیچی برام مهم نیست خیلی از درون بهم فشار میاره.
پرنده در میانِ انبوهی از درختان لانهای نداشت. تک درختِ محبوبش، خشک شده بود. پرنده بیخانه بود.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
