حـرفهایِمَــــهاٰ
الذهاب إلى القناة على Telegram
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
إظهار المزيد681
المشتركون
-324 ساعات
-157 أيام
-10530 أيام
أرشيف المشاركات
همیشه میترسیدم انقدر تلاش کنم برای نگه داشتن آدما توی زندگیم که خودمو از دست بدم همینم شد،خودمو از دست دادم. ولی مدت زیادی نیست با خودم آشتی کردم و خودمو پیدا کردم فهمیدم اونی که میخواد بره ؛ میره. نیازی نیست مدام سعی کنم همه رو از خودم راضی نگه دارم.!
دیگه جز خودم از کسی توقع ندارم و واقعا داره خوش میگذره. حالا خوشم نگذره حداقل بد که نمیگذره.
من خیلی آدم واکنش نشون نده ای هستم.
اگه دیدید خیلی واکنش نشون میدم بدونید لایه های عمیق روح و روان وجودم رو لمس کردید.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
