ar
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

إظهار المزيد
631
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-2330 أيام
أرشيف المشاركات
شاید من سحرخیز باشم ولی حقیقت اینه ک از گشنه بودن از خواب بیدارم میکنه و مجبورم میکنه برم صبحونه بخورم

سحرخیزا کجان🤨

وقتی دروغی را آن‌قدر تکرار کنند، حقیقت ب افراطی‌گری متهم می‌شود .

همش دروغ بود؟ تماما تظاهر بود؟!
همش دروغ بود؟ تماما تظاهر بود؟!

کشور شبیه فیلم فرام شده.. وقتی شب میشه ی سری آدمای عجیب غریب می‌ریزن بیرون .

خوشبحالتون، مال ما حتی نمیدونن که شاید قلب داشته باشم.

Repost from N/a
با کسب اجازه باید بگویم که فلسفه‌ی من ناراحت کننده است زیرا حقیقت را میگویم و حقیقت تلخ است .

دست مرا فشردی و گفتی که: می‌روم! گفتم: چه بهتر؛ از تو چه پنهان، نخواستم

خدای من چقدر خوشگل میشی وقتی ک بهم میگی دوستم داری . . .

امیدت رو فقط ب من نبند من میخوام یچیزی احساس کنم..

قسم ب خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان .

کاش میشد اما نمیشه...

همیشه از انتظار متنفر بودم و تهش نصیبم میشد..

آمممم🤭
آمممم🤭

نور را پیشکش خود کن و از من بگذر من به تاریکی خود بیشتر ایمان دارم...