ar
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

إظهار المزيد
631
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-2330 أيام
أرشيف المشاركات
ب دادم برس
ب دادم برس

ای بابا ای بابا

وقتی قهری ازم نگاهتون ندزد.. من از همچیت خوشم میاد چراهاشو نپرس

عاشقمیا

ز کویت رفتم و الماس طاقت بر جگر بستم تو با اغیار خوش بنشین که من بار سفر بستم

شببخیرر

افسوس چه را بخوریم؟! جوانی؟! ما هرگز جوان نبودیم .

در آغوشت بخوابانم ببوسانم بسوزانم بمیرانم بگردانم که این عاشق جنون دارد

تابستون امسال از ۹ اسفند تا ۳۱ شهریور>>>

فکر کن چقد بابد خوشگل باشی ک یکی اینو برات بفرسته>>>

اونایی ک ری اکت میدین دوستون دارم🤍

شاید در جهانی دیگر بجای زنده ماندن، زندگی کردیم:]

شب‌بخیر

از چیزایی برای من بگو ک فکر میکنی اهمیت نداره .

دروغ چرا خیلی تنهام، خیلی تنها شدم، خیلی ناراحتم،خیلی ناراحتم کردن.. دروغ چرا خیلی نگرانم .