ar
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

إظهار المزيد
631
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-2330 أيام
أرشيف المشاركات
میگذره درس میشه💁

نه خوب نیست

عادیه،تو خونمون انقد اسم من صدا زده میشه تنفر پیدا کردم نسبت ب اسمم💔

دوبارهههههه دلللللل هواییییی باتو بودنننن کردهههههه

من نمیدونم اینا چرا تو خونه منو به چشم کارگر میبینن

خوش بگذره

فردا مهمون داریم

کلاغه کت واک میره

🤣🤣🤣آروم باش

https://t.me/bluo_o7/36701 پس چی همه‌کس شاهرگ میزنم برات

زیبا بود

اوه اوه

آنچه خوبان همه دارند، تو یک جا داری بی سبب نیست که در کنج دلم جا داری ایناز خانوم جیگرطلااااااا

عاشقمیا

https://t.me/bluo_o7/36698 ارههههه😭😭اینازممممممم اخیییییی

😂😂😂