ar
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

إظهار المزيد
631
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-2330 أيام
أرشيف المشاركات
آخرین باری ک خودمو خوشحال میبینم .

این‌ روزا هر اتفاقی ک میوفته، حس می‌کنم آخرین باره...

مثلا در بازی شطرنج مهره‌های مشکی و سفید دشمنانِ قسم خورده‌ی هم هستند ! اما دست‌هایی ک آنها را میجنبانند اغلب دوستانی هستند؛ صمیمی و نزدیک . . .

با من حرف بزن، من جز تو حوصله‌ی کسی‌رو ندارم...

از اینکه ما همه باهم رفتیم و باهم برنگشتیم، تمام وجودم درد می‌کنه .

دی و بهمنم تموم شد... امیدوارم بخشی از اسفندم باشی !

مود همه این روزا: نکنه بخوای ببخشی نه توروخدا بزن😂

مگه روزه برای درکِ شکم‌های گرسنه نیست؟! اعتراض ما‌هم همین بود.. چرا مارو کُشتین؟!

سردم است...
سردم است...

حالم بده، اندازه زیبایی ایران گ

Repost from N/a
تا ابد از آدمایی ک بی‌ادب و بدجنسن ولی اینو قبول ندارن و فقط میگن ک یکم زیادی رُکن متنفرم .

درد واقعی را نمی‌شود با چند ساعت گرسنگی فهمید ! درد را باید از وجود مادرِ داغداری فهمید ک پاره‌ی تنش را از دست داده است .

ماه رمضان مبارک

من ب چشمِ خودم دیدم حیدر حیدر کنان ب بچه‌ی من شلیک کردن:]]]]

بالِ بریده‌ی پروازم سیلیِ صورتِ سربازم تیرِ تو سینه‌ی اهوازم فقرِ بلوچم، کولبرِ کوردم زبانِ مادری، عربم ترکم من دخترِ "ایرانم" بختیاریم نماد جرات .