ar
Feedback
819
المشتركون
+124 ساعات
+47 أيام
+5730 أيام
أرشيف المشاركات
شکرگذاری امشب خداوندا

ممنونم از این همه ادم با فهم و کمالات در چنلم

افرین باید قشنگ قاتق کنی تا حال بده😂

غذا هم کمترش خوش‌مزه تره و میچسبهههه😂

چمیدونم

افرین خب انگار همینه انگار از ته وجود میاد این حسه که عمیق تره ، انگار اون کامل بودنه یجای کارش میلنگه مثلا توی ادما اون نقصاشونه که از هم متمایز و زیباشون میکنه( نه هر نقصی) توی زندگی این نقصاس که باعث میشه شاید یه تلاش دوباره یا یه کار دیگه یا یه راه دیگه رو امتحان کنی

چون هیچ کس و هیچ چیز کامل بودن رو معنی نمیکنه نقص داشتن بیشتر جذب میشه کامل نبودن بهتر به گوشت قلب میشینه چون ما خودمونم ناقصیم بعد‌تر ها مثلا میگیم عه با اینکه او قدر بلد نبودم و‌ تجهیزاتی نداشتم ولی امتحانش کردم این امتحان کردنا بنگرم لذت بخش تره...

😂😂😂

در دوران نامزدی نصفش بهتر از کلش هست تازه مهریه هم نصف میفته اگه توافق حاصل نشه

حس میکنم شبیه این خانومه تو اینستا دارم حرف میزنم که میگه هروقت حس کردی داری برا یکی میمیری برعکس برو بهش بگو برو بمیر ، نباید کم بیاری بذار اون بمیره

اگه همچی کامل بود ادم حوصلش سر میرفت یا قشنگ نبود

همینشه که قشنکه دیگه

اون که اره ولی خب همینش قشنگ نیست؟

هیچ چیز کاملی توی دنیا وجود نداره بنظرم

کلا بابا یه چیز کم باشه😂😂

کاملو که همه دارن مثلا کامل بودن؟ نه به نظرم ناقص بودن قشنگ تره

انگار اون نصفه قابل باور تره

ممنونم که دارین میفهمین

تا اینکه مثلادستو پا شکسته بری تجربش کنی

میدونی مثلا اگه همون موقع بری کل تجهیزات و بهترینشو بخری شایذ اونقدر قشنگ نباشه