ar
Feedback
820
المشتركون
+124 ساعات
+47 أيام
+5730 أيام
أرشيف المشاركات
افرین مثلا این یه نمونه ی دیگش

نسترن مثل این میمونه که فرصت تو عاشق اسکین سواری باشی ولی نتونی تجهیزان جرقه ای بخری ولی حتی یه بار تجربش با تجهیزات ساده تر باعث میشه بعدا تو دلت نمونه و تجربشو داشته باشی... منظورت این بود ؟

اون کامله انگار به درد نمیخوره

وای خیلی سخته

اینکه در حد توانش نصف اون کارو انجام بده قشنگ تره یا اینکه کلشو

اون نمیتونه اون کارو انجام بده

فکر کن مثلا یکی برات یکاری میکنخ

اگه از فردا نبودم بدونین براچیه

حالا بازم هست ولی واقعا اون نصفهه ارزشش بیشتره خدایا کاش میتونستم چیزی که تو سرمه رو درست بیان کنم

یه مثال کاملا بجا

یه خامنه ای نصفه بهتر از یک خامنه ای کامله

آقا ولی من یه بحثی رو پیش دوستام باز کردم هیچکس درک نکرد ( بهم خندیدن) ولی بحث اینجا بود که گاهی اوقات نصف یه چیز بهتر از کل یه چیزه یعنی همیشه قرار نبست کل یه چیز خوب باشه اون نصفه هه خیلی ارزشمند تره تا کاملش یعنی بحث ارزشه در واقع شما قبول نداری؟

بعضی وقتا دلم میخواد هویت اینایی که لفت میدن رو فاش کنم حس میکنم دارن بهم خیانت میکنن😂

این شهر با دهانی پر از زخم پر از دود کلماتی را میجود که قرار بود عاشقانه ترین نامه ها باشد ولی حیف ولی حیف

نمیدونم همه مثل من بودن یا نه ولی اگه نشنیدینش تا الان ، الان بشنوین

این اهنگو وقتی شنیدم که اینترنتا قطع بود و به هییچ جایی دسترسی نداشتیم و من خیلی گذرا تو کافه شنیدمش خیلی دنبالش گشتم واقعا تا بعد تونستم پیداش کنم به نظرم واقعا قشنگه

4_5904510649567812518.mp39.72 MB

باشه پس💔

ببخشید دیگه خیلی حیف بود اگه نمیذاشتمش

😦😦😦😦😦عزیزم؟