ar
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

الذهاب إلى القناة على Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

إظهار المزيد
182
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
آدم سّمی بی توجه به کنش خودش، تورو به خاطرِ واکنشی که در برابر کنشش داشتی، محکوم میکنه…

من دلم‌نمیخواست همش هی حس کنم حاله همه بهتره از من من دلم‌نمیخواست هر دیقه به این گوشیه گوه هی سر بزنم _شایع

کاش به جایِ پیامک تبلیغاتی‌ها، هر روز برام پیامک واریزی میومد.

چق موده🖤🚶‍♂🙂

#NEW

دلم میخاد چمدونمو ببندم چند روزی غیبم بزنه برم سفر:)

Repost from THTEEN
وقتی میشینم به خریت های گذشته فک میکنم و میگم "عجب خری بودما" @THTEEN
وقتی میشینم به خریت های گذشته فک میکنم و میگم "عجب خری بودما" @THTEEN

«چه حرف‌ها که درونم نگفته می‌ماند»

نداشتن خیلی بهتر از داشتن با اصراره

ببخش منو عزیزم اندازه قلب تو نیستم:)

New

کاش بخوابم صبح پاشم ببینم چند سال پیشه و هیچ اتفاقی رخ نداده

‏تا مياد زندگيم بيوفته رو غلتک، پريود ميشم و غلتک ميوفته روم.

یه چیزی میگم بین خودمون بمونه یه بار زاییده شدم، هزار بار گاییده.

‏رژیم و باشگاه حاشیه‌ ست، هیچی مثل غم و غصه و استرس و بگایی آدمو لاغر نمیکنه.

اگه اورتینک کردن دراگ بود، الان اوردوز کرده بودم.

من آدم کم‌حرفی نیستم، تو آدم حرفای من نیستی.

گور پدرت که باعث شدی خودمو با کسایی مقایسه کنم که اصلا در سطحم نیستن .

سودآد: نوعی حالتِ روحی و حسی نوستالژی، اندوه، دل‌تنگی و دل‌گرفتگی از نبودنِ فرد یا متعلقی است که دیگر احتمالا هیچ‌گاه بر نخواهد گشت. #پناه‌کده🪔 پ.ن۱: دستش را به گلویش می‌زند و می‌گوید: « اینجاست، رد نمی‌شود. » پ.ن۲: گفته بودم که کاری به کار عشق ندارم؟ @TheSonder