ar
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

الذهاب إلى القناة على Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

إظهار المزيد
182
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
ی جوری نمیخابم و بیدارم انگار ریدن برام یکی نیست بگه تو که تنهاییی بکپپپپپپ

Khoon Khorshid.mp32.21 MB

01 - Arianfar.mp39.07 MB

«تو می‌دونی کجا میشه قایم شد که غم‌ پیدامون نکنه؟»

بايد بگذری از زندگى. از روزهايى كه تنت جا مى مونه وذهنت عقب ميكشه .

زمان میبره که بفهمی شاید هیچ ایرادی نداشتی، ‌فقط کنار آدم درستی نبودی.

‏من به قرص خواب نیاز ندارم به شب بخیر تو نیاز دارم.

09 - Arianfar.mp313.48 MB

07 - Arianfar.mp310.91 MB

06 - Arianfar.mp310.24 MB

آنقدر امیدها به قلبت خیانت کرده‌اند که هر گاه به شادی کوچکی می‌رسی، چشم‌انتظار اندوه پس از آن می‌مانی.

بخاطر سلامت روانمم که شده از این به بعد میخوام برینم به سرتاپای هر کسی که ذره ای بخواد بهم فشار و استرس وارد کنه.

Kourosh Yaghmaei - Gole Yakh (320).mp312.03 MB

🩶

به وقت تخت خواب + هندزفری + چشمای بسته+ سر رو بالش. @HowtListen

Repost from Velarisy.
فروردین نتونستم خوشحال باشم، این ماه دوباره تلاشمو میکنم.

اگه ی روزی نبودم هر وقت ماه و دیدی یاد من بی افت:)

دیگه کم کم خسته شدم اینقدر که دختر با دسته گل دیدم ☺️😂😂

با کسی بگردید که تریبت مادر آدمش کرده باشه نه دارایی پدر.

روزی حداقل دوبار فکر میکنم "دیگه نمیتونم" ولی همچنان دارم میتونم.