ar
Feedback
گمشدگان برای همیشه

گمشدگان برای همیشه

الذهاب إلى القناة على Telegram

[ انگار که از متولدین ایام بلبشو بودم. چشم باز کردم، اصالت جهان را شناختم.حالا کوله به بغل، دارم از یه جای دور میام. بوی امید میومد از ولایت شما آخه.] سپیده هستم. https://t.me/HarfChatBot?start=1ba38fa6502b

إظهار المزيد
2 188
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+1630 أيام
أرشيف المشاركات
شد شد نشد دیگه حوصله ندارم بشه.هرچه باداباد.

من دیگه منِ قبلی نیستم.

پای قولی که به خودت میدی بمون.

چیزی که نکشتت، تغییرت می‌ده، اما چیزی که بکشتت، آدم دیگه‌ای متولد می‌کنه.

خودمم نمیفهمم این همه وقت واسه تلف کردنو از کجا میارم.

من از درون دارم با ده بیست نفر می‌جنگم.

توی زندگيت فكر كن همه بيشعورن، اينطورى كمتر اذيت ميشى!

من یه معذرت خواهی به همه بدهکارم که گاهی عصبی میشم و ساعت ها میرم تو اتاقم، ولی واقعا هیچی خوب پیش نمیره، هیچیِ هیچی خوب پیش نمیره.

دنیا به دست آدمای رنج کشیده ساخته میشه، نه اونایی که غم ندارن.

چه بلایی آوردن سر این یه باری که زندگی میکنیم.

بچه ها بیایید حرف بزنیم:) https://t.me/HarfChatBot?start=1ba38fa6502b

خوبیش اینه بین این همه آدم ما تونستیم همو پیدا کنیم.

من انتخاب نمی‌کنم غمگین باشم، حافظه ام در به یاد آوردن جراحات قوی است.

به قول یاشار کمال: تو این مملکت چهار چیز نباید باشی؛ زن، کودک، درخت و حیوان خیابانی.

Repost from 13:13
بازم دووم آوردی که اشرف مخلوقات.

الان چند ساله که زندگی یعنی بلاتکلیفی‌های تلنبار شده روی هم.

نیاز دارم در این زمان نباشم، چشمام رو ببندم و موقعی باز کنم که همه چیز عوض شده باشه، نیاز دارم فکرهای نو و دغدغه های دیگه ای داشته باشم.

نیاز دارم در این زمان نباشم، چشمام رو ببندم و موقعی باز کنم که همه چیز عوض شده باشه، نیاز دارم برای مدتی نباشم.

یه روز خوش بهت نیومده جوون ایرانی.

حالا یعنی بازم باید برخط شیم.