گمشدگان برای همیشه
الذهاب إلى القناة على Telegram
[ انگار که از متولدین ایام بلبشو بودم. چشم باز کردم، اصالت جهان را شناختم.حالا کوله به بغل، دارم از یه جای دور میام. بوی امید میومد از ولایت شما آخه.] سپیده هستم. https://t.me/HarfChatBot?start=1ba38fa6502b
إظهار المزيد2 188
المشتركون
-124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+1630 أيام
أرشيف المشاركات
2 188
Repost from مَرد سانفرانسیسکویی
چیزی که نکشتت، تغییرت میده، اما چیزی که بکشتت، آدم دیگهای متولد میکنه.
2 188
من یه معذرت خواهی به همه بدهکارم که گاهی عصبی میشم و ساعت ها میرم تو اتاقم، ولی واقعا هیچی خوب پیش نمیره، هیچیِ هیچی خوب پیش نمیره.
2 188
Repost from عاشق تمام خواهد شد.
من انتخاب نمیکنم غمگین باشم، حافظه ام در به یاد آوردن جراحات قوی است.
2 188
به قول یاشار کمال: تو این مملکت چهار چیز نباید باشی؛ زن، کودک، درخت و حیوان خیابانی.
2 188
نیاز دارم در این زمان نباشم، چشمام رو ببندم و موقعی باز کنم که همه چیز عوض شده باشه، نیاز دارم فکرهای نو و دغدغه های دیگه ای داشته باشم.
2 188
نیاز دارم در این زمان نباشم، چشمام رو ببندم و موقعی باز کنم که همه چیز عوض شده باشه، نیاز دارم برای مدتی نباشم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
