اهران
الذهاب إلى القناة على Telegram
ناشناس http://t.me/HidenChat_Bot?start=5407676142 اینستاگرام - یوتوب -
إظهار المزيد1 871
المشتركون
-324 ساعات
-127 أيام
-6130 أيام
أرشيف المشاركات
1 871
وای اهران پیجای منم پریدننن تو تونستی پیجاتو برگردونی؟ من هرکاری میکنم میگه اعتراض کن مدارک بفرستو این کسشرا میشه اگه کسیو سراغ داری آیدیشو بدی بدم پیجمو برگردونه لطفااا😭
1 871
اسکلمون کردن
صبح پا میشی ترامپ و نصفه مجتبی فرنچ کیسی میرن
عصر میگن یا تفاوقه یا نیست
شب میگن میزنیمتون
هرروز همین چرخه
1 871
🔴 جیدیونس اطلاعات محرمانه رو لو میداده؟
تو توییتر میگن که ترامپ برای اینکه بفهمه کی اطلاعات محرمانه جنگی علیه ایران (مثل سقوط خلبانهای آمریکایی) رو افشا میکنه و به خبرگزاریها میگه، یه تله گذاشته!
اومده یه جلسه تو کمپ دیوید هماهنگ کرده و نقشه این بوده که به هر کدوم از افراد نزدیکش (از جمله ونس، وزیر جنگ و روبیو و...) جزئیات حساس و متفاوتی از جلسه رو بدن؛ چیزایی مثل دستور کار دقیق درباره ایران، گزینههای نظامی، زمان دقیق و حتی حضور تولسی گبرد (از چهرههای سیاسی نزدیک به ترامپ و نامزد مدیریت اطلاعات ملی) که «فقط تعداد کمی» ازش باخبر بودن.
حالا شایعه شده چون دقیقاً همین اطلاعات خیلی سریع و قبل از اعلام رسمی کاخ سفید تو رسانهها ظاهر شده، دست ونس رو شده و ترامپ دنبال ایمپیچمنت یا اخراجشه!حتی میگن اون تغییر مکان ناگهانی جلسه به کاخ سفید به بهانه «آبوهوا» هم بخشی از همین تست بوده تا واکنشها رو بسنجن! اکانتهای ناشناس ادعا میکنن ترامپ از خشم داره منفجر میشه و میخواد ونس رو مجبور به استعفا کنه.
1 871
Repost from 🔴اخبار جنگ | آزادی | اِوین
🔴خبر هایی داره توسط رسانه های آمریکایی پخش میشه که جی دی ونس اطلاعاتی که ترامپ فقط با اون در میون گذاشته بوده رو لو میداده
@Evin_khabar | اخبار اوین
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
