ar
Feedback
رایحة الحسین

رایحة الحسین

الذهاب إلى القناة على Telegram

https://t.me/HarfChatBot?start=3cd6fa5cc2d0 |اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة| ما که نداریم به غیر از تو کس، ای شه خوبان تو به فریاد رس...یا صاحب الزمان ادرکنی (عج)

إظهار المزيد
392
المشتركون
+124 ساعات
-87 أيام
+12530 أيام
أرشيف المشاركات
برای یک سلام ساده تمرین کرده ام عمری ولی می دانم آخر هم زبانم بند می آید..

السلام علیک یا صاحب الزمان

دستم را بگیر یا مهدی...

هایُ و هویِ مرا نگاه نکن، پول خوردم، سر و صدا دارم پیش مردم مرا خراب نکن به همه گفته‌ام تو را دارم چند وقتی‌ست ای امیر نجف حسرت و آن کربلا دارم برسد پای من به کربُ‌بلا با حسین تو حرف ها دارم...

امام زین العابدین(علیه السلام): هیچ روزی مانند روز [شهادت] حسین نیست که سی هزار نفر علیه او جمع شدند و همه گمان می‌کردند از این امت هستند و همه می‌خواستند با ریختن خون او به خدا نزدیک شوند در حالی که حسین آنها را نصیحت می کرد، اما تأثیری نداشت تا اینکه او را از روی سرکشی و ظلم و دشمنی کشتند. أمالی شیخ صدوق، ص۴۶۳‏ #شهادت‌امام‌زین‌العابدین‌علیه‌السلام #کربلایی_امین_قدیم 🤖 دریافت شده توسط @iDownloadersBot

رُوِيَ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (عليه السلام) قَالَ لِكُلِّ شَيْءٍ ثَوَابٌ إِلَّا الدَّمْعَةَ فِينَا. 🌿از حضرت ابى عبد اللّه عليه السّلام مروى است كه آن جناب فرمودند: هر چيزى ثواب و اجرى دارد مگر ريختن اشگ براى ما كه ثوابش را احدى نمى داند. 📚کامل الزیارات،باب ۳۳.

یعقوب کربلا چقدر گریه می‌کنی؟ داری به قتل صبر پدر گریه می‌کنی؟ از صبح زود تا به سحر گریه می‌کنی؟ یعقوب را که غصه‌ی یوسف شکسته کرد داری برای چند نفر گریه می‌کنی؟ از صبح تا غروب فقط نیزه می‌زدند حق داری ای عزیز اگر گریه می‌کنی

می پندارند شیعه هستند امام صادق عليه السلام تعجب است از گروهی که میپندارند شیعه هستند ولی گفته میشود روزگار بر ایشان میگذرد و احدی از ایشان به زیارت قبر حسین علیه السّلام نمی رود، چه از روی جفا بوده و چه سستی کرده و چه عاجز و ناتوان باشد و چه کسلی و بی حالی منشأ آن باشد، به خدا سوگند اگر میدانستند در زیارت آن حضرت چیست هرگز تنبلی و کسلی را به خود راه نمی دادند! كامل الزيارات، ص 292

یعقوب کربلا چقدر گریه می‌کنی داری برای چند نفر گریه می‌کنی ؟...

حُزن ِحزین ِامام زین‌العابدین سلام‌الله‌علیه قَالَ اَلْإِمَامُ اَلسَّجَّادُ صَلَوَاتُ اَللهِ عَلَيْهِ : قُتِلَ ابْنُ رَسُولِ اللَّهِ جَائِعاً قُتِلَ ابْنُ رَسُولِ اللَّهِ عَطْشَانا حضرت امام سجاد صلوات الله علیه در رثای مصیبت و شهادت پدرشان مکرر می فرمودند : فرزند گرانمايۀ پيامبر گرسنه به شهادت رسيد! پسر پيامبر را با لب تشنه كشتند! و آنقدر مى‌گريستند كه گريبان جامه‌شان اشك آلود مى‌گرديد! فرمود: بازار شام جای عزیزان ما نبود... مثیر الأحزان جلد۱ صفحه۱۱۵

عظَمَ اللهُ اُجُورَنا و اُجُورَکُم ایام اسارت خاندان آل الله علیهم‌السلام را به محضر مقدس امام زمان ارواحنافداه و تمام محبینِ حضرت تسلیت عرض میکنیم

اجابت دعا
+1
اجابت دعا

رُوِيَ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (عليه السلام) قَالَ لِكُلِّ شَيْءٍ ثَوَابٌ إِلَّا الدَّمْعَةَ فِينَا. 🌿از حضرت ابى عبد اللّه عليه السّلام مروى است كه آن جناب فرمودند: هر چيزى ثواب و اجرى دارد مگر ريختن اشگ براى ما كه ثوابش را احدى نمى داند. 📚کامل الزیارات،باب ۳۳.

جمال دلربای سیدالشهداء علیه السلام در گودال قتلگاه ... وَ رَوَى هِلَالُ بْنُ نَافِعٍ قَالَ‌ فَوَقَفْتُ عَلَيْهِ وَ إِنَّهُ (علیه السلام) لَيَجُودُ بِنَفْسِهِ فَوَ اللَّهِ مَا رَأَيْتُ قَطُّ قَتِيلًا مُضَمَّخاً بِدَمِهِ أَحْسَنَ مِنْهُ وَ لَا أَنْوَرَ وَجْهاً وَ لَقَدْ شَغَلَنِي نُورُ وَجْهِهِ وَ جَمَالُ هَيْئَتِهِ عَنِ الْفِكْرَةِ فِي قَتْلِهِ. روایت شده هلال بن نافع گفت: خود را به بالين حسين علیه السلام رساندم و ديدم او در حال جان كندن است سوگند به خدا کشته به خون آغشته اى نديده بودم كه چهره اى زيباتر و نورانى تر از چهره او داشته باشد و نور تابان صورت و زيبايى قيافه اش مرا از انديشيدن در مورد كشته شدنش غافل نمود. اللهوف على قتلى الطفوف/ص۱۲۸ بحار الأنوار/ج۴۵/ص۵۷ نفس المهموم/ص۳۳۳ مدينة المعاجز/ج۴/ص۷۷ رياض الأبرار/ج۱/ص۲۳۱ یارب الحسین به حق الحسین اشف صدرالحسین حسین به ظهورالحجه اللهم عجل لولیک الفرج

photo content
+1

گردی سخت سیاه و تاریک برخاست و بادی سرخ وزید که هیچ چیز پیدا نبود. آسمان سرخ گردید و آفتاب بگرفت. چنان که ستارگان در روز دیده شدند. هیچ سنگی را برنداشتند، مگر زیر آن خون سرخ تازه بود. مردم پنداشتند عذاب فرود آمد. کسی در لشکر آمد فریاد می زد. او را از فریاد منع کردند. گفت : چگونه فریاد نزنم و حال آن که می بینم رسول خدا را، ایستاده نگاه به زمین می کند و جنگ شما را می نگرد و من می ترسم بر اهل زمین نفرین کند و من با آن ها هلاک شوم. آن ها با یکدیگر گفتند : دیوانه است. او جبرئیل بود. کتاب #آه #یاسین_حجازی #کتاب_آه #عاشورا #روز_دهم 🤖 دریافت شده توسط @iDownloadersBot

تسلای دل داغدار صاحب الزمان امروز هزار و یک مرتبه لعن الله یزید رو بگید هرچی بیشتر بهتر