ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 836 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 262 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 688 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 836 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -324، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -5، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 23.37‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 10.24‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 340 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 339 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 35.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 836
المشتركون
-524 ساعات
-977 أيام
-32430 أيام
أرشيف المشاركات
خلاص 🔹

#SUI یادش بخیر :)) @CryptoMarket_BitBoy
#SUI یادش بخیر :)) @CryptoMarket_BitBoy

🔹 تا فردا شب تمدید شد 🔹حتی افرادی که از طریق دوستشون عضو کانال شده اند هم میتونن در این طرح شرکت کنند و عضو VIP بیت بوی بشوند . 🔹 ( اینجا رو هم بخونید ) @CryptoMarket_BitBoy

استقبال خوبی شده احتمالا تمدید کنیم یک روز دیگر ، ممنون از همه دوستانی که در این طرح شرکت کردن 🙏❤️❤️

برید ببینید چقدر پامپ شده ، تاریخ و نقطه ورود مشخصه 😉

Repost from N/a
#TIA یک پله لانگ گرفتم معامله ریسکی میباشد
#TIA یک پله لانگ گرفتم معامله ریسکی میباشد

فرصت تا امشب ، تمام 🙌

قبلترشم با ویس توضیح دادیم خدمتتون🔥🔥🔥

بعضیا خیلی شورشو در آوردن ، به ازای سیگنال دادن ممبر رو برده خود کرده اند 😒 آدمین باید احترام بذاره به ممبراش ، مرام و معرفت داشته باشه ، مثلا چیشده چند تا ممبر بیشتر داری :)) از این افراد دوری کنید

🥇 اینجا ، اینجا ، اینجا و دوروز پیش اینجا در مورد بیتکوین و تارگتهاش و روندش صحبت کردیم و نتیجش رو میبینید 👍 @CryptoMarket_BitBoy

بی عرضه ها نمیتونن یه ورزشگاه بسازن ، موجودها رو هم تخریب کردن ، با این بی لیاقتی هاشون آبروی ایرانی بودنمون رو بردن این همه سرمایه داره کشور هرروز چپاول میکنید @CryptoMarket_BitBoy

همین ساعت پیش سیگنال شدن ☝️🏾 از عضویت رایگان جا نمونید ، این طرح بعد معرفی صرافی جدید اجرا نمیشود .

Repost from N/a
#WLD فیوچرز کاملا خارج شدم
#WLD فیوچرز کاملا خارج شدم

Repost from N/a
#BLZ بیشترشو فروختم
#BLZ بیشترشو فروختم

#سوپرایز‌داریم😍 👍 آقای بیت بوی برای متضرر شدگان و سرمایه های کم ، طرح رایگان گذاشته کانال vip مخصوص این افراد ایجاد شده و کاملا رایگان براتون سیگنال میذارن همراه با آموزش شما میتونی از طریق ربات زیر تنها 7 نفر رو به کانال دعوت کنی و لینک vip رو ازش دریافت کنی. #توضیح‌کارربات : ربات @BitBoyVip_Bot استارت کنید و بر روی دکمه افزایش سکه بزنید براتون لینک دعوت روی بنر میده ، همونو با تریدرها و کسانی که در ارز کار میکنن به اشتراک بذارین تا عضو کانال بشن و به شما سکه بده به 7 تا که رسید از دکمه دریافت لینک رایگان عضو کانال vip بشین و از سیگنالا بهره ببرین. @BitBoyVip_Bot 🤏استارت ربات فقط 3 روز این طرح فعاله@CryptoMarket_BitBoy

بیتکوین تا چند روز آینده میتونه 59500 رو تاچ کنه و بعدش اصلاح به پایین داشته باشه @CryptoMarket_BitBoy

اگر بورس ایران فعالیت میکنید ، بنظرم قیمتها جذاب شدن و میشه برای خرید سهام اقدام کرد . چنل بورسی خودمون هم میتونید عضو بشید 👇🏾👇🏾👇🏾 @Bourse_Boy

#FET مجدد از حمایت مشخص شده برگشت خوبی داشته👌 @CryptoMarket_BitBoy
#FET مجدد از حمایت مشخص شده برگشت خوبی داشته👌 @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI حد ضرر میارم بالا 1.300 و کمی میفروشم اینجا @CryptoMarket_BitBoy
#ETHFI حد ضرر میارم بالا 1.300 و کمی میفروشم اینجا @CryptoMarket_BitBoy

#ENS از همان محدوده گفته شده اصلاح کرد و دقیقا واکنش مثبت به کف کانال داشت 👌 @CryptoMarket_BitBoy
#ENS از همان محدوده گفته شده اصلاح کرد و دقیقا واکنش مثبت به کف کانال داشت 👌 @CryptoMarket_BitBoy