ar
Feedback
Roofa king

Roofa king

الذهاب إلى القناة على Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Roofa king

تُعد قناة Roofa king (@depth_effect_wallpapers) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 25 526 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 114 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 4 587 في منطقة العراق.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 25 526 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 370، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 8.20‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.25‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 094 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 340 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 18.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

25 526
المشتركون
+124 ساعات
-167 أيام
+37030 أيام
أرشيف المشاركات
شوية تعديلات بسيطة الناس طلبتهم وعملتهم مشكلتي مع التعديلات دي ان الناس بتشوفها في ثيمات تانية وتيجي تطلب مني اعملها ولما اعم
+4
شوية تعديلات بسيطة الناس طلبتهم وعملتهم مشكلتي مع التعديلات دي ان الناس بتشوفها في ثيمات تانية وتيجي تطلب مني اعملها ولما اعملها ييجي واحد تالت بقي يقولي اني سارق الثيم حتي بالامارة دي شبة دي طب اعمل اي 🤔

photo content
+2

Some changes
+2
Some changes

ويدجيت ♥️
ويدجيت ♥️

ويدجيت بسيط
ويدجيت بسيط

iphone 16 full final

اعمل مسابقة علي الثيمات المدفوعة تاني 🤔

طيب يا جماعة الراجل دة @MOSTAFA_876 استغل اني مش موجود في جروب realme egypt دة وشتمني وقال عليا جعان علشان ببيع الثيمات مع ان الناس عارفة كويس اني مش محتاج ابيع الثيمات اصلا وقال عليا بسرق من جروبهم الكحيان الثيمات وهما طردوني بقي قال اي علشان انا مسرقش من عندهم تاني مع ان دة والله ما حصل وقال كمان ان كل اخباري كدب معرفش اي الاخبار الكدب عموماً بس انا لما بتكلم عن اي حاجة تخص التك ببقي فاهم وعارف انا بعمل اي فأنا الحمدلله لما بتكلم علي اي حد بيبقي ديما معايا اسكرينات للكلام اللي بقولة هو قال عليا كل دة في غيابي ومجبش حتي اسكرين لثيم انا اخدتة من عندهم بالرغم من انا في وقت كتابة البوست دة اقدر اجبلكم 50 ثيم ليا هما سارقينهم في قناتهم

صباح الخير حد محتاج حاجة ؟

النهاردة الساعة 12 هنتنقل للتوقيت الشتوي لو الساعة عندك متغيرتش لوحدها بلاش تغيرها يدوي لانها هتعمل مشكلة في تطبيقات كتير كل
النهاردة الساعة 12 هنتنقل للتوقيت الشتوي لو الساعة عندك متغيرتش لوحدها بلاش تغيرها يدوي لانها هتعمل مشكلة في تطبيقات كتير كل اللي عليك انك هتدخل جوجل بلاي وتحدث خدمات جوجل

بوست مؤقت وهيتمسح بما ان الابلكيشن دة لف التليجرام كلة بعد ما عدلتة وبما اني مكنتش اعرفة قبل ما واحد يدخل يطلب مني انه اعدله
بوست مؤقت وهيتمسح بما ان الابلكيشن دة لف التليجرام كلة بعد ما عدلتة وبما اني مكنتش اعرفة قبل ما واحد يدخل يطلب مني انه اعدله ففي البوست دة لو حد كان بيستخدم اي ابلكيشنز علي اندرويد 13 ومش شغالة علي اندرويد 14 دلوقتي او تحديثاتها وقفت يتفضل ولو في اي حد معاع اي ابلكيشن حلو في العموم يقول علية

نتيجة المسابقة رقم 18

مسابقة علي الثيم دة الاختيار هيكون عشوائي عن طريق ابلكيشن كل اللي عليك انك هتكتب رقم في الكومنتات هنا اول كومنت هيكتب 1 وتاني
+1
مسابقة علي الثيم دة الاختيار هيكون عشوائي عن طريق ابلكيشن كل اللي عليك انك هتكتب رقم في الكومنتات هنا اول كومنت هيكتب 1 وتاني كومنت هيكتب 2 وهكذا والاختيار هيكون عشوائي عن طريق الابلكيشن وهنزل فيديو السحب هنا بالتوفيق للجميع

سلام عليكم ياريت ميكونش في حد زعلان مني لاي سباب من الاسباب لان مفيش حاجة تستاهل الزعل وانا عن نفسي والله مش زعلان من اي حد

عميلنا العزيز لو ناوي تشتري الثيم الحق نفسك
عميلنا العزيز لو ناوي تشتري الثيم الحق نفسك

انا خلصت الثيم فعلا وكنت خلاص مش ناوي اعمل فية اي تعديلات تاني لاني شغال علي ثيم جديد مطلع عيني بس في حد لقي غلطة صغيرة كدة ف
+2
انا خلصت الثيم فعلا وكنت خلاص مش ناوي اعمل فية اي تعديلات تاني لاني شغال علي ثيم جديد مطلع عيني بس في حد لقي غلطة صغيرة كدة في الثيم وهي ان ايقونة الواي فاي بتبقي في نص الاسم وشكلها وحش بصراحة فعدلتها

واحد هندي قالي حكمة جميلة اوي امبارح قالي لو عايز ثيماتك متتسرقش احتفظ بيها لنفسك
+1
واحد هندي قالي حكمة جميلة اوي امبارح قالي لو عايز ثيماتك متتسرقش احتفظ بيها لنفسك

photo content

photo content
+4

علي السريع كدة انهي احسن ان خلفية الايقونات كلها تبقي نفس اللون والايقونات نفسها هي اللي متغيرة ولا ان يبقي في ايقونات خلفيات
+1
علي السريع كدة انهي احسن ان خلفية الايقونات كلها تبقي نفس اللون والايقونات نفسها هي اللي متغيرة ولا ان يبقي في ايقونات خلفياتها نفسها متغيرة علشان في دماغي حاجة كدة