ar
Feedback
Roofa king

Roofa king

الذهاب إلى القناة على Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Roofa king

تُعد قناة Roofa king (@depth_effect_wallpapers) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 25 526 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 114 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 4 587 في منطقة العراق.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 25 526 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 370، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 8.20‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.25‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 094 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 340 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 18.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

25 526
المشتركون
+124 ساعات
-167 أيام
+37030 أيام
أرشيف المشاركات
علي السريع كدة انهي احسن ان خلفية الايقونات كلها تبقي نفس اللون والايقونات نفسها هي اللي متغيرة ولا ان يبقي في ايقونات خلفيات
+1
علي السريع كدة انهي احسن ان خلفية الايقونات كلها تبقي نفس اللون والايقونات نفسها هي اللي متغيرة ولا ان يبقي في ايقونات خلفياتها نفسها متغيرة علشان في دماغي حاجة كدة

لما تبقي الساعة 6 الصبح وتبص علي ايقونات الكنترول سنتر وتحس انهم محتاجين تعديل

OxygenOS 15 Wallpapers.zip15.63 MB

صلاة الفجر أثابكم الله ♥️

شغل الشركة vs شغلي وتيجي العيال اللي بتهتم بتغيير خلفيات الثيم بس يتكلمو
+1
شغل الشركة vs شغلي وتيجي العيال اللي بتهتم بتغيير خلفيات الثيم بس يتكلمو

دي اخر نسخة من الثيم ومش هيكون فية اي تعديلات تاني لو انت اخدت النسخة v4 فالتعديلات في النسخة دي بسيطة بس علشان اجيب بيها سقف
دي اخر نسخة من الثيم ومش هيكون فية اي تعديلات تاني لو انت اخدت النسخة v4 فالتعديلات في النسخة دي بسيطة بس علشان اجيب بيها سقف الثيم ويبقي مختلف عن اللي الهنود اخدوة وعلشان ارضي نفسي بس في الاخر انما لو اخر نسخة معاك كانت v3 ففي اختلافات كتير في النسخة دي عن اللي معاك اللي اشتري الثيم يبعتلي ولو حد حابب يستفسر عن حاجة يكلمني هنا @roofaking

اكتشفت ان ايقونات الويدجيت مش علي نفس الخط فعدلتها وشلت البصمة للاجهزة اللي مفيهاش بصمة اكتشفت انها ملهاش لازمة بس الثيم فية
+1
اكتشفت ان ايقونات الويدجيت مش علي نفس الخط فعدلتها وشلت البصمة للاجهزة اللي مفيهاش بصمة اكتشفت انها ملهاش لازمة بس الثيم فية بصمة بتظهر في الاجهزة اللي فيها بصمة للشاشة

photo content
+1

photo content

الواحد هيلاقيها من الهنود ولا من المصريين انا اول مرة اشوف واحد الكل بيهاجمه كدة 🙂

لون البطارية وقت الشحن خليتة اخضر بدل الازرق اي رأيكم 🤔
لون البطارية وقت الشحن خليتة اخضر بدل الازرق اي رأيكم 🤔

انت متخيل ان انا الكلام دة عليا انا في جروب realme egypt اللي حرفياً كل ثيماته مسروقة ومعظمها مسروق مني اصلا
انت متخيل ان انا الكلام دة عليا انا في جروب realme egypt اللي حرفياً كل ثيماته مسروقة ومعظمها مسروق مني اصلا

حد محتاج حاجة 🤷

I don't need anyone to tell me I'm the best I know
I don't need anyone to tell me I'm the best I know

صباح الخير واحد هندي اشتري الثيم مني وبيبيعه للهنود

طيب ياجماعة انا مش هبيع اي ثيمات لاي حد برا مصر وابقو روحو عند كاريشنا بتاعكم بقي
+1
طيب ياجماعة انا مش هبيع اي ثيمات لاي حد برا مصر وابقو روحو عند كاريشنا بتاعكم بقي

الهنود لما بيوعدو بيوفو بوعدهم جامد تمام

الناس اللي اشترت الثيم ياريت يبعتو علشان ياخدو النسخة الاخيرة منة ودة هيبقي اخر تحديث لية ودي التغييرات اللي فية علشان لو مش
+5
الناس اللي اشترت الثيم ياريت يبعتو علشان ياخدو النسخة الاخيرة منة ودة هيبقي اخر تحديث لية ودي التغييرات اللي فية علشان لو مش مهمة بالنسبالك

من محافظة بني سويف الي الهند 😉
من محافظة بني سويف الي الهند 😉

اي رأيك في ايقونات ios بنظام ماتريال يو بتتغير مع لون الخلفية
+9
اي رأيك في ايقونات ios بنظام ماتريال يو بتتغير مع لون الخلفية