ar
Feedback
AMIREZAM

AMIREZAM

الذهاب إلى القناة على Telegram
982
المشتركون
-224 ساعات
-47 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
به مو میرسه پاره هم میشه اما باز گره میزنی و ادامه میدی چون زندگی همینه

همه چیز بهم ریخته است؛ اتاقم،اعصابم،زندگیم،ذهنم.

‏دیگه نمی‌تونم بگم ایشالا از شنبه یا ایشالا از اول ماه.،شرایط واقعا کیریه؛ایشالا از زندگیِ بعدی

Shayan Yo – Hamdard .mp36.05 MB

Repost from N/a
Hamo Darim - Arown (320).mp36.54 MB

Repost from N/a
Shayan Yo - Hamdard (320).mp36.05 MB

Repost from N/a
Shayan Yo - Hamdard (320).mp36.05 MB

دستم به زندگی نمیره

فک میکنم یکی از بزرگ‌ترین دلایل افسردگی این جامعه، بلاتکلیفیه. شما هیچ برنامه‌‌ریزی‌ نمیتونی برای یک ماه آینده‌ات بکنی چون معلوم نیس چه اتفاقی میخواد بیوفته

امشب ترقه بازیه ؟

تماشای بگا رفتن سن مورد علاقه‌ات با مذاکرات و جنگ

همه پولام سر کانفیگ بگا میرع

پولی هم باشه مهم نیست

کانفیگ اوکی بهم بگید

دیگه وصل بودن و وصل نبودن فرقی نداره

آدم درست نشونت میده که تو واقعا چیز زیادی نمیخواستی

نمیدونم چجوری اینجام

چه گوهی خوردیم بزرگ شدیم کاش خمون بچه میموندیم

‏همین زنده بودنمون هم از رودروایسی با مامانامونه

‏همین زنده بودنمون هم از رودروایسی با مامانامونه