ar
Feedback
•°Study Time With Admin°•📚

•°Study Time With Admin°•📚

الذهاب إلى القناة على Telegram

•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆

إظهار المزيد
6 785
المشتركون
-424 ساعات
-107 أيام
-7030 أيام
أرشيف المشاركات
I'm asking one of my junior and that's what she said,min tk tau kalau smk korg,sbb min xde masa nk research selebihnya,esok min exam sj so otk min tgh terbakar skrg nk menghafal☝️🤓

Untuk f3 for sejarah,sekolah min keluar bab 1 - bab 7 or 8

ad ke yg f3 dh exam , bocor sikit soalan korangg

Untk sejarah k2 ppt f4,sekolah min masuk : Struktur bahagian A Bab 1 : 1.2 Bab 2 : 2.7 Bab 4 : 4.1 Bab 5 : 5.1 Bahagian B,esei (jawab 3 dri 5) Bab 1 : 1.3 Bab 2 : 2.1 Bab 3 : 3.5,3.6 Bab 4 : 4.4,4.5 (Cg min tk bgi buat esei bab 5 sbb tmbh stress,so dia tk bg)🥹

photo content
+1

Melayu Klasik

photo content
+6

PPT PHY F4

ad tk yg pkai serum originote txa dark spot serum ? ok tk , and effect tk kt korangg

nk tny la en klau org tu dia tk guna, selfish, berlagak , riak , pmls and bla bla eventho korang ad pertalian drh korang akan tlg dorang tk bila dorang susah?

assalamualaikum semuaa nak tnya korang prefer baca dari buku teks or nota time examm plss helep klau pkai nota nota dri mna korang ambil bole share tak pliss

assalamualaikum semua... han nk bgth yg atok han bru saje meninggal dunia pukul 8 pg td

any tips untuk hilangkan kesan pen kat tudung?

photo content

Nota ringkas kimia form 4, bab 2
+2
Nota ringkas kimia form 4, bab 2

serius tanya better msuk asrama or jd budak harian ? mna lagi bguss time f4 😭😭

spm sklh korang dpt brp pointerr

rmai jugak budak bertuah yg tk study 😊🔥

selalu study bila ?
Anonymous voting

anyone yg ada hyperpigmentation around mouth bole share tak ap korang pakai untuk hilangkan 😭